Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-28, 18:20   #1
tehoteho

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 183

BETONE
Stats: 6 - 5 - 0
ROI: 106.35%
Vinstprocent: 55.00%

Standard

Martin Gale system inom betting!!!

Tjena!! Mitt första inlägg som ny medlem och jag vill höra lite kommentarer och åsikter kring mitt nya system som jag inte har tillämpat i verkligheten ännu men har testat det i 10 dagar med gott resultat!

Jag har länge funderat på ett "bombsäkert system" som enkelt kan generera pengar, sakta men relativt säkert. Mitt system är ett Martin Gale baserat system. jag kör på olika spelbolag för att kunna optimera mina vinster så gott som möjligt, dvs. Unibet, Nordic Bet, Ladbrokes, Svs och Bet365.

Själva systemets uppbyggnad:
Det hela går ut på att man hela tiden multiplicerar föregående instas med 2,5 ggr vid en förlust för att kunna få tillbaka pengarna och lite till naturligtvis. Vid vinst börjar man om på instasen 100 kr. Det krävs att oddset på det man tippar på är minst 2.00 och detta system spelas endast med 1X2 (kan nog också tillämpas på andra spelformer).

Ett illustrerande exempel:

Match 1:
Odds: 2,2
Insats: 100 kr
Förlust!

Nästa match multiplicerar jag insatsen med 2,5 ggr (100*2,5):

Match 2:
Odds: 2,15
Insats: 250
Förlust!

I match 2 blev det förlust, vilket betyder att jag multiplicerar föregående insats med 2,5 (250*2,5):

Match 3:
Odds: 2,3
Insats: 625
Vinst!

Detta ger en nettovinst på: (625*2,3)-625-250-100= 462,5 kr

Kör man på detta varje dag med 3 -5 serier pararellt kan man uppnå stora pengar på om utbudet på matcher är bra. Jag har satt min gräns på max antal matcher i en serie till maximalt 7 matcher!! Dvs man kan vinna 1 match av 7 totalt och skrapa in otroliga pengar.. Man har 7 chanser på sig vilket inte borde vara så svårt ifall man har någorlunda koll på sport.. om man nu ens har det

Utdrag ur min speladagbok!!

Nettovinst: 3458 kr för att vara exakt!!

Till sist alla läsare undrar jag ifall detta system är bra ur er egen synpunkt och ifall ni har förbättrningsförslag är jag riktig sugen på att höra dessa!! Lets GOOO Hoppas att jag inte har missat något nu
tehoteho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat