Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-28, 19:28   #13
zimzelen

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det finns tyvärr alldeles för många filmare i topp-fotbollen idag. Det är en del av "taktiken" för vissa tränare. Kan man inte vinna genom att sparka boll, se då till att förstör spelet, maska, maska, maska tills motståndarna blir frustrerade.

"jag kan inte gå förbi backlinjen men om jag springer tillräckligt snabbt faller jag så att det ser ut som han träffar mig i ansiktet när jag får en touch på hårstrået över benet. Det blir minst en frispark vid ett bra läge".

Man ser det i så många matcher, oavsett liga. Inte bara i Italien som så många blåögda PL-älskare tror.

Barca har ju till exempel Dani Alves som är en riktig lipsill som faller väldigt lätt. Real har ju kungen själv i att lipa, ingen mindre än CR. Mina polare som är United fans kunde ALDRIG erkänna att CR filmade eller föll lätt när han var där t.ex.

Man ser ju som sagt det man vill se. Allt annat är ju självklart en ren och skär lögn.

Sen vad det gäller Chelsea matchen. Det var ju Övrebo som dömde den. Då vet man ju att det är en urusel domarinsats redan på förhand.

Man ska inte behöva hänga ut lag för särbehandling osv. Det är snarare vissa spelare som får en att gå i taket ibland.