Visa ett inlägg
Gammal 2011-04-28, 18:45   #11
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2211
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tehoteho Visa inlägg
Jo, visst kan man ha lite invändningar kring eventuella förluster.. Men om SvS oftast har ett odds på 1,7 ggr pengarna kan man se att andra spelbolag kan erbjuda över 2 ggr pengarna. Oddsen under 2 ggr pengarna på SvS brukar oftast gå in till 55-65 % och jag ser detta som en god chans att få in åtmistone 1 spel unde dessa 7 gånger. Statistiskt får man in 4-5 spel av 7 möjliga om man spela på dessa odds! Sedan får man väga in egna erfarenheter och kunskaper med. Som sagt jag är inne på en prövoperiod och är väldigt nyfiken om det finns folk i dessa forum som rent av sagt livnär sig på sådana här system..

Sedan kan man börja på mindre insatser tex 20 kr, 50 kr osv. Sedan när man har lärt sig att spela så här kan man öka insatserna..
Det där vad riktigt svävande och att SvS har 1.70 när dom andra ligger över 2 ggr har sina naturliga förklaringar.

Undrar vad jag gör här ens? Meningslöst att försöka föra en dialog med ett Troll/Galne Martin förespråkare. Jag får skylla på att jag är understimulerad och hoppas verkligen att inget i denna tråd ska trigga igång mig igen. Så sluta provocera mig är ni snälla.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
DamageINC (+2), Soap (+2)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat