Jag har varit Kund hos Unibet sen dom startade. Dom jobbar mkt med goodwill alltså att Kunderna ska känna sig nöjda, dom avsätter även mkt pengar till att lösa olika konflikter eller tveksamheter. Det har hänt flera ggr att jag fått pengar fast jag i ärlighetens namn inte förtjänat det. Av de 7-8 bolag jag donerat till under¨åren är Unibet helt överlägsna, enligt mig.
Jag tror du kommer få dina pengar. Dels för att Unibet har gjort fel som lät dig öppna ett nytt konto men även för att dom brukar lösa sånt här på bästa sätt för Kunden. Jag menar du har ju inte gjort något brottsligt, stängde kontot i desperation och ångrade dig.
Däremot ska du vara försiktig med att skriva här i bloggen, för i samma stund vet Unibet om det. Dom följer garanterat varenda forum med lite dignitet.
Den taktik som möjligen kan funka, iaf generellt, är att hota med informationsspridning på nätet. Eftersom Unibet har gjort ett misstag här så kan dom känna viss respekt för det, å andra sidan har dom förmodligen lagligt stöd att inte betala ut. Mitt tips är dock att du inte ljuger eller "hotar" dom utan hänvisar till att du inte var medveten om förbudet, att din avsikt inte var att bryta mot någon regel utan bara ångrade din spärr.
Skulle sova gott om jag var du, förvånar mig om du inte får degen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|