Hej hej!
Efter en riktigt tung men minst lika fantastisk helg i Lund så är det snart punkt på sagan då sängen ropar efter mig! Har haft en skadligt bra helg med sjukt många saker jag kommer lägga på minnet! Livet som student i Lund har verkligen både sina för- och nackdelar! När man väl kommit igång med träningen så kommer en helhelgs krök som förstår 2-3 veckors träning. Dåliga kvällar vill man bara bli av med,
men fester som kvalborg/valborg nere i Lund, dem är mer sällsynt än att se torres göra mål för chelski! (oh yes!)
Helgen bestod av mestadels fest, men de va alla parametrar som gjorde den episk! Vädret, vad får igång dig mer än sol(??) jag menar, kort kort på tjejerna + att man sj kan gå runt i thrasiga kläder e freaking awsome.. Svenskarnas humör på våren är något jag älskar. Den tråkiga vintern e försvunnen och vi bara älskar vårens gröna sköna tempratur, freakin awsome! Kom även över
årets bästa sommarplåga, sofar,
http://open.spotify.com/track/40yX6xP85TnmzILYVXnmEo , mkt svårslagen om du pumpar högt!
Nått femte platsen då Pool spelade lysande även idag och 3-0 va i underkant på ett mkt fördagen dåligt newcastle! Att sedan se Arsenal förhoppningsvis kvadda uniteds 19de titel plan va ju bara underbart! Har även kollat Djingis khan spexet, Lundaspexarna, och betyget blir nog 4 av 5 stjärnor, satt i en jäkligt trött publik som hade svårt att få igång händerna för att klappa in bissen, men ja, dem viktiga bissen kördes!
Satt precis å funderade på om jag skulle sova, kan ju vara behövligt tänker jag! Men plötsligt kom det igång en låt jag inte hört innan och ja svårt att hålla inne flabbet när man lyssnar på texten, bara titeln "Partysvenske" gör mig glad! "
http://open.spotify.com/track/3DlfKBaG7XMDP3mNEQv1MD ". stackars norrbaggarna! "
Alt har sin grense, partysvenske
Du er et gris gris gris artsymenneske"
Veckan får bestå av att komma igång med allt jag har att göra under maj, ska bli skönt med en mjukochlugn startsträcka för att sedan gå igång hårt igen om en vecka! kan knappt vänta på avslutningen av premier league! Ska bli sjukt nice å se om pool pallar trycket å kniper europa platsen! Heja di röde!
MvH Partysvenske!