Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-11, 20:16   #136
 
Reg.datum: aug 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 341
Sharp$: 936
Standard

Jafan riktigt bra profit ju. Ska bli intressant dra nån turre med dig och kvala lite. Ska försöka aktivera mig på Pokerstars lite bättre, har konto där men inte lirat mer än vid ett tillfälle där.

PMar adressen

Lycka till med flytten
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 20:22   #137
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bolt Visa inlägg
Jafan riktigt bra profit ju. Ska bli intressant dra nån turre med dig och kvala lite. Ska försöka aktivera mig på Pokerstars lite bättre, har konto där men inte lirat mer än vid ett tillfälle där.

PMar adressen

Lycka till med flytten
ingen flytt, bara flytta möbler, eller så är hon fredags mysig
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-13, 13:20   #138
 
Flickvaens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: odox Spelmani
Inlägg: 268
Sharp$: 138

Flickvaen - Divison 4
Stats: 25 - 21 - 0
ROI: 113.22%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

+ läsvärde
Flickvaen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-27, 09:04   #139
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det valkas vår!


I Lund har Magnolierna börjat slå ut, och det är verkligen ett vår tecken! (ni som inte vet vad en Magnolia är bör kolla upp det!)
Solen har lyst på våra bleka kroppar i en hel vecka utan paus nu och man mår allmänt bra! Har på senaste tiden pluggat mkt, tränat mkt, kollat mkt fotboll (som liverpool supporter så är våren en bra tid ), samt umgåtts med nära och kära!
Har haft en flickvänn som fyllt 23, en morfar som fyllt 83 samt en storebror som fyller 24a om en vecka! Våren är helt klart en underbar tid, om vädret är som det är och har varit i april*JINX*.

I Lund är det Tentaperiod / Påsklov, de som varit duktiga och inte har någon tenta eftersig har en 3 veckors långt lov, medans vi lite mer slackers har en 3 veckors lång tentaperiod, Oh SNAP! Jag skulle skriva en tenta denna perioden, och den låg lykligtvis på första dagen under tentaperioden och mkt lyckligtvis INNAN Valborg, tycker verkligen synd om folket som ska skriva den 2a Maj etc..

Har precis satt igång flickvännen på lite plugg efter en timmas lång frukost på min riktigt vår/sommar-niciga balkong! Själv sitter man kvar och bara njuter av fågelsången, solen, ja allt de gröna osv.. Gud vad jag trivs med mig själv just nu!

Har som regel för mig själv att jag inte ska betta/spela ngt mer än små tv-pengar under tentaperioder, har efter erfarenhet märkt att det inte funkar! Går in på livescore var och varannan minut och tankarna ligger helt på andra håll än på just tentaplugget!

Nu över till fotboll!
Har under en längre till följt Lund SK och under senare tid även följt Kvibille bk. De spelar i division 4 Skåne östra respektive division 4 Halland! Lund har börajt säsongen lite halvtaskigt. Förlust i preimären mot seriefavoriterna Brantevik med 0-1, Lund dominerade dock spelet den matchen. De åkte ur DM mot ett division 5 lag, Löddeköping, i en match som kanske va det värsta jag sätt, 3-4 slutade det till löddeköping. Dock spelade Lund utan ett par ordinarie den matchen!
Senast Lund spelade va i måndes, det mot svåra hardeberga borta. Hardeberga började bra, eller rättaresagt, Lund började dåligt(en ovana nuförtiden??!) men jobbade sig in i matchen, i paus stog de 0-0 vilket iofs va ganska rättvist då Hadeberga hade en ribbträff och lund hade 2 frilägen samt 6 hörnor som alla blev farliga! När Lund gjorde 0-1 efter 15 min in i andra, så trodde jag mitt bett på X2 va säkert, då lund dominerade hela matchen och hade bara minuter senare 3(!) lägen där Hadebergas målvakt gör 3 fenomenala räddningar på mållinjen!
0-1 stod sig till 93e minuten då Hadeberga kvittera efter en mkt fin passning till en fristående anfallare. Matchen slutade 1-1, mitt spel satt och jag är glad att jag inte vågade mer än att spela X2 till låga 1.5.

Kvibilles Hemmadebut va mot Ränneslöv, Fick in 1an till 1.65 och la en max insats. Matchen slutade 7-0 och va hur säker som helst!

HBK, som är mitt lag i allsvenskan har som ni alla vet börjat mkt dåligt iår, iaf resultatmässigt! Har kollat på alla matcher förutom senaste mot trelleborg. Tycker det är ganska tråkigt att domare har börjat ta röda kort bara för att iår.. Och iaf när det är smålagen som HBK blir drabbade, sjukt va svenska fotbollsförbundet förstör! Hade ni haft Blåa ögon hade ni nog förstått vad jag mena.. Zamoras utvisning efter slaget på durmaz är kanske inte mkt att tala om, men durmaz överfall+strypgrepp är i MINA ögon 5 matchers avstängning + direkt rött, Den matchen förlorades där då hbk hade 0-1 borta mot MFF och dem hade totalt FÖRSTÖRT mamlös spel!
Hemma mot Gais visas joe sise ut efter 12 minuter av en tackling som är gult kort, verken mer eller mindre, Ni som tvekar, Kolla " http://www.fotbollskanalen.se/1.2100...artar_for_gais " om ni inte sätt utvisningen, En klassisk bensax, inga dubbar och verkligen inte ett rött kort.. HBK dominerade matchen trotts en man mindre fram till gais 0-1. då dog hbk samt zvirres röda kort e solklart!

Mot norrköping hade vi inte en suck, kul att se astrit ajera... då jag spela mot honom många gånger när jag va yngre, tror jag plockade hem 3 poäng varenda gång mot honom! Sen va ju han i liverpools academi och vände, synd att det inte lossna för honom där!

Kommer iaf fortsätta med att spela på de lägre divisionerna på nordicbet, spread hittar ni här " https://www.sharps.se/spreadsheet/7130 ".

Nu blir det att glassa lite mer till fågelsång i solen, snart får man väl styra upp dagen också!

Tack i förhand och hoppas ni gillade läsningen! Liverpool, mot femte platsen!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-01, 22:07   #140
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej hej!

Efter en riktigt tung men minst lika fantastisk helg i Lund så är det snart punkt på sagan då sängen ropar efter mig! Har haft en skadligt bra helg med sjukt många saker jag kommer lägga på minnet! Livet som student i Lund har verkligen både sina för- och nackdelar! När man väl kommit igång med träningen så kommer en helhelgs krök som förstår 2-3 veckors träning. Dåliga kvällar vill man bara bli av med, men fester som kvalborg/valborg nere i Lund, dem är mer sällsynt än att se torres göra mål för chelski! (oh yes!)

Helgen bestod av mestadels fest, men de va alla parametrar som gjorde den episk! Vädret, vad får igång dig mer än sol(??) jag menar, kort kort på tjejerna + att man sj kan gå runt i thrasiga kläder e freaking awsome.. Svenskarnas humör på våren är något jag älskar. Den tråkiga vintern e försvunnen och vi bara älskar vårens gröna sköna tempratur, freakin awsome! Kom även över årets bästa sommarplåga, sofar, http://open.spotify.com/track/40yX6xP85TnmzILYVXnmEo , mkt svårslagen om du pumpar högt!
Nått femte platsen då Pool spelade lysande även idag och 3-0 va i underkant på ett mkt fördagen dåligt newcastle! Att sedan se Arsenal förhoppningsvis kvadda uniteds 19de titel plan va ju bara underbart! Har även kollat Djingis khan spexet, Lundaspexarna, och betyget blir nog 4 av 5 stjärnor, satt i en jäkligt trött publik som hade svårt att få igång händerna för att klappa in bissen, men ja, dem viktiga bissen kördes!

Satt precis å funderade på om jag skulle sova, kan ju vara behövligt tänker jag! Men plötsligt kom det igång en låt jag inte hört innan och ja svårt att hålla inne flabbet när man lyssnar på texten, bara titeln "Partysvenske" gör mig glad! " http://open.spotify.com/track/3DlfKBaG7XMDP3mNEQv1MD ". stackars norrbaggarna! " Alt har sin grense, partysvenske
Du er et gris gris gris artsymenneske"


Veckan får bestå av att komma igång med allt jag har att göra under maj, ska bli skönt med en mjukochlugn startsträcka för att sedan gå igång hårt igen om en vecka! kan knappt vänta på avslutningen av premier league! Ska bli sjukt nice å se om pool pallar trycket å kniper europa platsen! Heja di röde!

MvH Partysvenske!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-02, 06:26   #141
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Sjukt underhållande läsning Philjay, fortsätt skriva!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 10:46   #142
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Godförmiddag!

Igår fick vi bevittna ännu en förlust av dåliga HBK. Vi alla vet att dem kommer klara sig kvar i årets allsvenska men usch och fy, just nu är det bedrövligt! Pep byter både spelare och formation från match till match och har numera bänkat de 2 som gjort bäst ifrån sig sofar (Magyar och Raul Ruiz). Ska bli spännande att se matchen mellan 2 av de sämsta lagen iår, dif-hbk om några dagar. Kanske kan vi göra deras katastrof större? kanske kan vi komma iväg med 3 poäng mot ett dif i kris? kanske kan vi få en ribba in istället för en ribba ut?

Iaf mina 2 spel på matchen, rak 1 gefle och u 2.5 slutade med 0.3u+.

Mitt andra spel för gårdagen, 1X på if norvalla slutade i förlsut, -1u, då kvibille dominerad totalt och vann med 5-1 borta, tror dom blir mkt svårslagna i årets division 4a halland! 3 matcher, 9poäng 13-1 i målskillnad!

Har precis slutat en grinding session på de lite lägre HU nivåerna. Började katastrofalt med - 3.5 inköp men lyckades hitta en av mina favorit donks och slutade till slut +1 inköp.

Sitter och jobbar ihop en lista som gör att jag vinner pengar, ja jag tror på att musik kan förändra mitt spel! Allt från poker till Fifa/nhl på kryssboxet.. Har märkt att under vissa låtar vinner jag mer pengar / gör mer mål.. Väldigt mentalt och jag vet de (min teori om att allt e mentalt stärks hela tiden), men bara jag tror på det själv så går det. Varje gång jag kommer in i en dålig session så får låten en "varning", 2 varningar och låten är ute! Så har ni några låt-tips på vinnarlåtar så får ni gärna tipsa! Jag är inte mkt för den lugnare musiken, vill ha ngt som pumpar igång mig, dock ej hårdrock eller dylikt!

Dags att traska över till flickvännen vid 12 för lite matlagning, e ju så jäkla trist och laga mat själv! Får hoppas hon har ngt gottigt i kylskåpet idag!

El Classico nummero 4!
Ikväll spelas som ni alla vet fjärde och sista El classico för nu. Real känns väldigt uträknat och personligen tror jag det blir väldigt svårt att hämta ikapp 0-2. Men man vet aldrig med "the special one", Han kan ändra saker å ting, det har han visat innan!
Real måste som sagt hämta upp 2-0, de saknar även 3 denfensiva kuggar i Pepe, ramos + khedeira. Troligtvis tar Kaka, lass och carvaliho de platserna. Ett hett tips idag är ö2.5, som jag sätt många redan spelat!
Jag hoppas verkligen att domarna i CL tar tag i det största problemet som finns just nu, gnäll.. Om en spelare faller, så ska inte 8a spelare få vara framme hos domarn och gnälla(!!), ge dem gult direkt! Det sabbar inte bara stämningen på plan, utan även för oss fotbolls-älskare. Svenska domarna fick för sig att dela ut mer röda, så nu måste CL domarna få för sig att dela ut mer gula för gnäll!
Må bästa lag vinna och nu får vi hoppas Real gör ett tidigt mål så att vi får se en rolig och bra match!!

Nej nu tickar klockan iväg så måste kila innan daman ringer å frågar om jag dött!

Beep my Beep!

Senast redigerad av Philjay den 2011-05-03 klockan 10:49.
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-03, 12:50   #143
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Musiktips till grindningen (rätt lång låt)!

http://www.youtube.com/watch?v=guM5w...eature=related

Passar på att tacka för analysen på Gävle igår, satt fint
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-05, 10:14   #144
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Poker

Har efter några snabba ärenden på stan äntligen kommit hem, tagit på mig mina crocks samt min kepa och precis gjort klart min frukost i form av gröt, eller bör jag säga mjölk med gröt då 75% av skålen består av mjölk och sylt! Kaffet är inte riktigt klart än men strax så ska jag entligen få njuta av den sköna bönans smak!

Har under de senaste 2½ åren spelat poker, tillochfrån, vinnande som förlorande. Har inte spelat på någe vidare höga nivåer utan mest legat runt nl 25, nl 50 och nl 100 $(Heads up), behärskar nl 25 och nl 50 bra men har haft lite svårigheter med att behärska nl 100, tror de är en mental spärr.
Alla har bra och dåliga perioder, även jag! men vad jag märkt, på min nivå, så kan man "styra" dessa mer eller mindre och de handlar mer om min egna "state of mind". Mår jag bra/dåligt, är jag pigg/trött, är jag mätt/hungrig, är jag lugn/stressad, är mitt rum städat/ostädat, är det mkt/lite i skolan, känner jag mig tränad/otränad, har jag fått ordentlig/för liten dos av flickvännen... ja det finns många olika parametrar som skapar mig för nuet.

Under mina 2½ år har jag lärt mig mkt. Jag kan tex in spela Cash games efter klockan 23 på kvällen, jag kan inte spela poker om jag inte tränat de senaste 3 dagarna, jag kan inte spela poker om jag har mkt i skolan. De är bara några exempel på tillfällen då jag försöker hålla mig borta från pokerns hemska stunder, för ja, jag hatar att förlora och än mer att förlora pengar! Jag har en hemsk ovana att börja mina sessioner med ett minus för att sedan jobba upp mig igen, på dessa låga nivåerna brukar motståndarna ha samma spelstil från hand 1 till hand 200, så dem brukar gå att läsa efter ett tag. Jag jobbar fortfarande på att komma igång med mina sessioner med ett +, för att sedan +a mer!
Har lärt mig att TILT ska man bara skratta bort, för alla som spelar poker vet att det är jobbigt att hålla sig lugn när man förlorat en 1-4 outer på sistakortet, men shithappends, du hade vunnit och du kommer vinna sådana i längden! Jag brukar ofta göra egna "ritualer" när jag förlorat en sådan hand för att sedan skratta och komma igång och jobba in kalaset igen, och även om jag inte lyckas vinna tillbaka de just då, så gör jag det senare, bara jag håller mig lugn och inte gör några förhastade saker.

Jag vet att nivåerna jag lirar på är låga, men ja, dem är tillräckligt höga för att man ska kunna bry sig om att vinna eller förlora. Dem är tillräckligt för att kunna betala resor någon gång om året osv. Dem är tillräckliga för att jag ska ha råd att köpa in mig i diverse turneringar där jag hoppas på klonken ! även om nivåerna är låga så blir inte rakebacken låg, säg om du spelar 40 timmar i veckan och +ar 30 inköp, så är det inte i närheten av hur mkt du får tillbaka av rbn. spelar du en veckan och går +- 0, så kan du vara nöjd för då har du +at m.h.a rbn.

Nej kaffet börjar svalna, jag börjar bli poker sugen så kepan åker snart bakochfram samt banden på mina crocks åker snart bak så att jag kan starta min session! Nu ska vi hitta åsnor !
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 22:27   #145
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Efter en mkt dålig pokerhelg kan man ju iaf glädjas åt att söndagens betting, den va det absolut inget fel på! Allt gick min väg och vägen va lång!
Kommer testa skjuta in riksdaler på norrköping imon, dels raka 2an till 7.5 samt dnb till 6.3! enligt oddsen ska norrköping vinna 13.3 % av gngerna borta mot elfsborg. Jag blir inte förvånad om elfsborg vinner, men inte heller jätte förvånnad om ny-starka norrköping fixar 3 points!

1) Norrköping har börjat bättre
2) Båda spelar på samma underlag, dvs konstgräs. Vilket inte ger den fördelen som Elfsborg har mot andra som spelar på riktigt gräs.

- är att elfsborg e på g upp, och norrköping tog en hård förlust hemma mot maif sist! Men som sagt, just nu vinner dem MER än 13.3% av gngerna mot elfsborg, Ett måste try för mig!

Annars spelas u2.5 på heif - gefle, heif har en av allsvenskans starkaste trupper, brukar hålla tätt bakåt och brukar inte heller spruta in mål frammåt! Lång resa för Gefle spelarna och kanske straffar natur-gräset gefles spel? iaf, u2.5 it is!

Spelar även Kanada mot sverige till 2x kalaset, anser att Kanada i vanliga fall vinner mer än 50% av matcherna. Ingen av lagen kommer gå på helfart, och risken finns att vid vinst får sverige möta ryssland (om de förlorar mot finland tidigare under dagen) och det vill vi inte!
Fasth vilas!
Kollade matchen mellan kanada-usa, kanada va i mina ögon det laget som hade pucken så gott som HELA tiden, mkt bättre än jenkarna som hade en målvakt som storspela, det kommer vi inte ha!

Nu va de slut på sköna gröna helgen samt påsklovet som vi haft på lth är över, imon sitter jag vid föreläsningsbänken igen, wiihoo!

Hej svejs, va! http://www.youtube.com/watch?v=u0WRy7lNE1s
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-10, 16:39   #146
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej Hej i solskenet!

Hoppas allt är bra med er, det mesta är bra med mig! Solen skiner, jag mår bra, bra mkt roligheter att se fram mot de närmsta månaderna! Fick dock reda på att jag kugga tenta idag, och det suger ju ganska mkt GET-balle, hade 47% rätt, man behöver 50% för att klara skiten.. La ner alldeles för lite tid på tentan, onödigt som fan jag vet, men shit happens! Kommer inte hända igen på mina två tentor i slutet av maj! Kommer från och med imorn börja med att gå till skolan innan 09.00, samt gå hem tidigast 16.30. Nästa vecka blir det ännu hårdare krav på mig själv, 3 veckor av slit denna våren kan löna sig i en MKT skön sommar!

Bettingen går bra, pokern sämre. Funderar på pausa lite från cashgamesen och bara köra turneringar ett tag framöver, på helger dvs då jag har tid och inte går i skolan.
Väldgt skönt/roligt/fantastiskt att kolla på liverpools matcher numera, dem lyser av självförtroende och istället för att ha 1 man i boxen, som vi hade under torres tid, så har vi 2-3-4 ibland 5 man i boxen när farligheterna dyker upp! Lucas mot allas hat och klag har blivit en mittfältsjätte utan desslike.. Han styr och ställer, slår långbollar, springer osv.. Alla som tvivlat på honom (inklusive jag) har fått ta tillbaka våra ord! På att inte tala om hur viktig meireles, kuyt och Suarez varit för oss!! Den sistnämnde är verkligen den som satt fart på hjulet liverpool igen. Jävlar i helvete vad bra han är, Han och Chica är helt klart ensamma i topp om tävlingen "årets värvning", glädjande nog ligger torres nog på sista plats där, möjligtvis ligger han före milan jovanovic.

suttit och funderat en del om surebets, funderar på att öppna ett konto på 5dimes och sen bara köra på surebets mellan pinnacle å 5dimes, jag menar de är ändå 2 stora sites som sällan ((??)) voidar spel.! menar får man i snitt ut en profit på 3% så stiger rullen kvickare och kvickare, ska kika på detta å sen göra ett spread om det.

NEj dags att packa väskan å dra på fotbollsträning, som följs upp av korpen match, som följs upp av city - tottenham, HEJJA TOTTENHAM!!

GL HF
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-04, 11:43   #147
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Oj det va väldigt längesen jag skrev i dagbkoen här, kanske borde ta upp skriveriet igen. Har haft ett väldigt busy år och har mestadels lagt bettingen åt sidan då jag inte haft tid, och vi alla vet att betting kräver tid (om man vill gå vinnande ur det). Iaf till jul och nästa vår ser min tid ut att bli mycket lugnare, är inte lika aktiv inom student-livet längre och min GF åker på utbytes år till HongKong. Ska bli trevligt att åka dit å hälsa på! Hmm, ska man starta ny Dagbok eller ska man fortsätta skriva där man va?! Känns ju lagom out of date atm
Det värsta med december, förutom lunds HEMSKA vintrar, är att det ligger ett stort block tentaplugg i mitten av månaden, usch!

Hej hå i Vinterstugan, Trevlig Bakis-söndag!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-04, 11:54   #148
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Härligt att du är tillbaka! Tycker du kan fortsätta skriva här
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-04, 22:08   #149
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Då drar jag igång det här igen! sitter i nuvarande stund å lirar 250k$ guaranteed på bet24, ligger på 70de plats av 262, där 260 är i pengarna.. Har en kamrat över och lovade han innan turren att om de blir vinst över 1 k dollar (då måste jag komma top 30) så bjuder jag på nästa utekväll. Blir väl iofs inte så tungt om utekvällen utspelar sig på en nation, där öl kostar 20-30 kr å en shott/drink 30-45.. men blire myntha, T-bar eller herkan (där priserna är vanliga) så får jag stå mitt kasst.. Å Andra sidan fick jag välja vad han ska dricka å han måste dricka vad som köps, hoho här kommer gammeldansk och andra hemska drycker!

Nej nu ska konsentrationen ligga i pokern för att hitta min svaga motståndare som jag ska sucki sucki pengar av! hoppas söndag-spelen gått bra för er annars, har inte varit ngn jätte höjdare för mig tyvärr!

BoL med liren kära ni!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-04, 22:09   #150
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

http://www.youtube.com/watch?v=saazzhB09Z4
Sitter å lyssnar på albumet, för sisådär femtielfte gången. Gossarna lever det goda livet kan man säga...!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td