Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-06, 10:43   #4
Mare Nostrum

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

Jag hade en fin natt igår och har totalt bara 2 förlustnätter på 2 veckor (varav flera nätter där jag prickat in 80-100 % av matcherna), hehe flyt å så... Lika bra att fortsätta köra på inatt! Inte kollat upp så noggrant än, men jag säger:

19:00 Boston Bruins - Vancouver Canucks
Canucks har förutom de två senaste förlusterna en riktigt fin form och har lirat riktigt bra. Boston är helt under isen med 9 raka förluster. Således borde de vara en ganska behaglig uppgift för Canucks som är revanchsugna och taggade efter två raka förluster under roadtripen...

21:00 Montreal Canadiens - Pittsburgh Penguins
Visst, Canadiens har 2 raka segrar, men dessförinnan har de inte imponerat lika mycket. Pitts har också två raka segrar och har dessförinnan mestadels lirat bra. Oddset 2.10 på ett topplag som Pittsburgh när de möter ett mediokert Montreal, är braao enligt mig.

22:00 Los Angeles Kings - Detroit Red Wings
Los Angeles har 8 raka segrar. Detroit är lite upp och ner, men har totalt bara 3 segrar de senaste 10

00:00 Dallas Stars - Phoenix Coyotes
Svåår match. Dallas är snuskigt starka hemma, men för ca. 1 vecka sedan vann just Phoenix borta mot Dallas! Phoenix har riktigt bra form atm, 6 raka segrar, och igår slog de självaste Chicago på bortaplan. Avvaktar lite tills jag ser vilka odds Unibet erbjuder, men såvida PL på Phoenix är över 2.40 spelar jag absolut!

01:00 Atlanta Thrashers - Florida Panthers Under 5,5 mål
Som vanligt när Florida lirar, spelar jag Underspel (sålänge oddsen är över 1.60, Unibet har inte langat oddsen än). Vokoun är stabil som fan, Atlanta har tappat sin bäste målskytt och Florida har stora problem med att göra mål)...

01:00 Tampa Bay Lightning - Calgary Flames (ev. Tampa)
Får se liite hur jag gör här. Tampa är riktigt bra och spelar en tajt & stabil hockey. På hemmais har de 7-3. Calgary var helt värdelösa med 9 raka förluster, men har i de senaste omgångarna ryckt upp sig och har 3-1 senaste 4. Igår vann de mot Florida borta med 2-1 och frågan är om de är slitna efter den matchen, eller bara har starkare självförtroende. Lite beroende på hur oddsen sätts, får jag se huruvida jag lirar eller ej.

01:00 Toronto Maple Leafs - Ottawa Senators
Ottawa är helt sjukt bra atm, 11 raka vinster om jag inte minns fel (6 raka borta). De har under den senaste tiden lirat en hel del tuffa matcher mot bl.a. Canucks, Buffalo och Pitts, men ändå vunnit! Toronto är inte alls så bra och jävligt instabila. 2 segrar senaste 10 matcherna...

02:00 Nashville Predators - San Jose Sharks
Nashville vann förvisso sin senaste match mot Colorado, men dessförinnan har de inte visat på någon speciellt bra form; 4-6 senaste 10. Sharks är grymma och framförallt på bortais där de vunnit 9-1 senaste 10!

Senast redigerad av Mare Nostrum den 2010-02-06 klockan 11:00.
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat