Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-06, 07:09   #1
 
Qirrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 169
Sharp$: 421

Hi-diddly-ho
Stats: 770 - 730 - 56
ROI: 110.07%
Vinstprocent: 51.00%

Standard

6/2 Nattens NHL tankar


Många matcher kvällen/natten som kommer, låt oss råna bolagen. Så bomba med idéer!

Citat:
19:00 Boston Bruins - Vancouver Canucks
21:00 Montreal Canadiens - Pittsburgh Penguins
22:00 Los Angeles Kings - Detroit Red Wings
00:00 Dallas Stars - Phoenix Coyotes
01:00 Atlanta Thrashers - Florida Panthers
01:00 Columbus Blue Jackets - Buffalo Sabres
01:00 New York Islanders - Carolina Hurricanes
01:00 New York Rangers - New Jersey Devils
01:00 Tampa Bay Lightning - Calgary Flames
01:00 Toronto Maple Leafs - Ottawa Senators
02:00 Minnesota Wild - Philadelphia Flyers
02:00 Nashville Predators - San Jose Sharks
02:00 St.Louis Blues - Chicago Blackhawks
04:00 Colorado Avalanche - Edmonton Oilers
Qirren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 08:54   #2
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Snabba tankar så här på morgonkvisten framför lördagsmorgon på 4an:

Kommer Boston att ÄNTLIGEN vinna, tror inte det, bra läge för Vancouver att vinna igen på bortaplan!

Pittsburgh har en mkt lämplig uppgift borta vs Montreal!

Columbus vinner hemma vs ett Buffalo som verkar konfunderat!

Ottawa fortsätter winning streaken borta vs ett knäckt Toronto som tappade en "säker" seger natten som var vs Devils!

Tampa vs Calgary låter MYCKET målsnålt, Calgary nya favorit laget ? nja gillar Tampa och ser de med bra chans...

Chicago vinner borta vs ST Louis, nu vänder det!!!

Colorado vinner "enkelt" hemma vs Edmonton...

Snabba tankar över morgonkaffet!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 08:58   #3
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Jag spelar Los Angeles till 2.15 mot ett Detroit som inte imponerat särskilt. Får se om jag tar något mer. Kings vunnit 9/10 senaste.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 09:43   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Jag hade en fin natt igår och har totalt bara 2 förlustnätter på 2 veckor (varav flera nätter där jag prickat in 80-100 % av matcherna), hehe flyt å så... Lika bra att fortsätta köra på inatt! Inte kollat upp så noggrant än, men jag säger:

19:00 Boston Bruins - Vancouver Canucks
Canucks har förutom de två senaste förlusterna en riktigt fin form och har lirat riktigt bra. Boston är helt under isen med 9 raka förluster. Således borde de vara en ganska behaglig uppgift för Canucks som är revanchsugna och taggade efter två raka förluster under roadtripen...

21:00 Montreal Canadiens - Pittsburgh Penguins
Visst, Canadiens har 2 raka segrar, men dessförinnan har de inte imponerat lika mycket. Pitts har också två raka segrar och har dessförinnan mestadels lirat bra. Oddset 2.10 på ett topplag som Pittsburgh när de möter ett mediokert Montreal, är braao enligt mig.

22:00 Los Angeles Kings - Detroit Red Wings
Los Angeles har 8 raka segrar. Detroit är lite upp och ner, men har totalt bara 3 segrar de senaste 10

00:00 Dallas Stars - Phoenix Coyotes
Svåår match. Dallas är snuskigt starka hemma, men för ca. 1 vecka sedan vann just Phoenix borta mot Dallas! Phoenix har riktigt bra form atm, 6 raka segrar, och igår slog de självaste Chicago på bortaplan. Avvaktar lite tills jag ser vilka odds Unibet erbjuder, men såvida PL på Phoenix är över 2.40 spelar jag absolut!

01:00 Atlanta Thrashers - Florida Panthers Under 5,5 mål
Som vanligt när Florida lirar, spelar jag Underspel (sålänge oddsen är över 1.60, Unibet har inte langat oddsen än). Vokoun är stabil som fan, Atlanta har tappat sin bäste målskytt och Florida har stora problem med att göra mål)...

01:00 Tampa Bay Lightning - Calgary Flames (ev. Tampa)
Får se liite hur jag gör här. Tampa är riktigt bra och spelar en tajt & stabil hockey. På hemmais har de 7-3. Calgary var helt värdelösa med 9 raka förluster, men har i de senaste omgångarna ryckt upp sig och har 3-1 senaste 4. Igår vann de mot Florida borta med 2-1 och frågan är om de är slitna efter den matchen, eller bara har starkare självförtroende. Lite beroende på hur oddsen sätts, får jag se huruvida jag lirar eller ej.

01:00 Toronto Maple Leafs - Ottawa Senators
Ottawa är helt sjukt bra atm, 11 raka vinster om jag inte minns fel (6 raka borta). De har under den senaste tiden lirat en hel del tuffa matcher mot bl.a. Canucks, Buffalo och Pitts, men ändå vunnit! Toronto är inte alls så bra och jävligt instabila. 2 segrar senaste 10 matcherna...

02:00 Nashville Predators - San Jose Sharks
Nashville vann förvisso sin senaste match mot Colorado, men dessförinnan har de inte visat på någon speciellt bra form; 4-6 senaste 10. Sharks är grymma och framförallt på bortais där de vunnit 9-1 senaste 10!

Senast redigerad av Mare Nostrum den 2010-02-06 klockan 10:00.
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 10:53   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 3
Standard

Första matchen att kolla upp blir LA Kings vs. Detroit Red Wings.
Anaheim imponerade stort på mig när dom lirade skjortan av Wings,framförallt defensiven såg väldigt stabil ut,så blev förvånad att se sen att Kings vann natten efter med 6-4 över Ducks. Känns som ett kings spel här,men ska kolla upp lite mer,finns på betfair rak till 2.26 atm. Detroit btw,såg stundtals helt vilsna ut mot ducks.. Verkar inte ha full ordning i leden. Feel free att kommentera mina tankar,medans jag letar stats
krillian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 10:58   #6
 
randoms avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 127.0.0.1
Inlägg: 108
Sharp$: 16
Standard

Tror nog Carolina har en bra chans ikväll värt att kolla upp ikväll.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
random är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 11:05   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 3
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av krillian Visa inlägg
Första matchen att kolla upp blir LA Kings vs. Detroit Red Wings.
Anaheim imponerade stort på mig när dom lirade skjortan av Wings,framförallt defensiven såg väldigt stabil ut,så blev förvånad att se sen att Kings vann natten efter med 6-4 över Ducks. Känns som ett kings spel här,men ska kolla upp lite mer,finns på betfair rak till 2.26 atm. Detroit btw,såg stundtals helt vilsna ut mot ducks.. Verkar inte ha full ordning i leden. Feel free att kommentera mina tankar,medans jag letar stats
Kings har bara vinster i sina 6 senaste matcher,medans Red wings bara har 2 av 6. Mv Howard höll för övrigt siffrorna nere mot ducks genom bländande räddningar. Det som skrämmer mig är inbördes statistiken, 10-1-1 i Red Wings favör.. Dock som alla vet är ju Detroit långt från storform för tillfället. Lutar nog åt Kingsspel här för egen del.
krillian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 13:17   #8
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Mare Nostrum: Fint spelat på Phoenix igår


Jävlar vad matcher det var idag.. vakna nu precis så får sätta mig och kolla igenom här om en stund.
Frukosten väntar..
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 13:27   #9
 
Kiwid10s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 586
Sharp$: 1
Standard

Spelstopp 1900

Boston vs Vancouver 2a 2,20 3 Units
Lika som man spelar ett lag i medgång så spelar jag emot ett lag i motgång. Boston har gjort ett par bra matcher nu på slutet, men de lyckas inte vinna, även när de leder med 2-0 på hemmaplan. Kapaciteten finns helt klart, men de får det inte att fungera!!

Vancouver är inte som bäst på bortaplan men har nu ett ypperligt läge att "stjäla" full pott, Första linan med Sedinarna och Burrows gick poäng lösa senast vs Ottawa och är nog fullt laddade idag. Luongo vilade sist och är även han sugen på att spela.

Spelstopp 2000:

Montreal vs Pittsburgh hcp -1,5 2a 2,85 3 Units

Montreal gjorde en fin upphämtning och senast vs Boston men säger inte så mycket, då Boston som nämnts inte har det rätta flytet för stunden.
Pittsburgh har vilat i 4a dagar och kanske behöver 1 period på sig för att komma igång, men som de kommer att göra det!
De visade upp ett mycket fint anfalls spel senast vs Buffalo och hämtade upp en 1-3 underläge. Crosby het (som vanligt) men tycker även Malkin börjar kännas igen mer och mer.

Lagen har mötts 3 gånger denna säsong med 3 segrar för Pittsburgh varav 2 med mer än 2 måls övervikt!!

Lycka till med era spel idag/kväll!!

Kommer mera spel senare ikväll på resterande NHL matcher!!
__________________
Remember what matter's.....
Kiwid10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 14:45   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 17
Standard

1U
San Jose -1.5 @ 3.4
Ottawa -1.5 @ 3.05
Los Angeles -1.5 @ 3.05
Pittsburgh -1.5 @ 2.95
Vancouver -1.5 @ 3.25
Edmonton @ 3.85

3U
San Jose @ 2.2
Ottawa @ 2.15
Los Angeles @ 2.15
Pittsburgh @ 2.0
Vancouver @ 2.0

Mathias är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 15:52   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 3
Standard

Provar 2 bortasegrar!

Montreal-Pittsburgh 2
Tycker detta borde vara en bra tvåa!
Pittsburgh verkar vara på G och firma Sid o Malkin börjar producera igen.
Hoppas bara man inte sparar sig till toppmötet mot Caps imorgon.....
Montreal känns som en múmsbit för Pens annars!

Toronto-Ottawa 2
Slaget om Ontario....
Ett Ottawa i högform mot en slitet Toronto utan offensiv kraft!
Solklar tvåa!
Alfred, Spezza och tom Kovalev i högform!

Aulawablen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 16:18   #12
 
Grizzlys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 210
Sharp$: 0
Standard

Jobbar hela natten och har inte haft tid att kolla upp något speciellt. Gör ett litet bet på Penguins mot Canadiens. Absolut ett lag som man normalt ska slå.

Lycka till alla!
Grizzly är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 17:15   #13
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

PIT Penguins @ 2.00 5u
PIT Penguins -1.5 @ 2.95 3u


Är lite sugen på att spela på Toronto när de möter Ottawa på hemmais nu också.
Visst Ottawa har jäkligt trevlig form men känns som att nån gång tar det slut. Toronto har spelat bra sista matcherna för att tappa allt i slutet.
Ja hur gör man? Får suga på den lite till...
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 17:38   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Dagens första spel blir Vancouver ML @ 1.76

Senast redigerad av Mare Nostrum den 2010-02-06 klockan 18:00.
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 18:57   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 104
Sharp$: 0
Standard

Förutom Canucks blir det (med största sannolikhet):

Pitts ML
Kings ML
Coyotes ML
Atlanta-Florida Under 5,5
Carolina PL
Ottawa ML
San José PL
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td