Godförmiddag!
Igår fick vi bevittna ännu en förlust av dåliga HBK. Vi alla vet att dem kommer klara sig kvar i årets allsvenska men usch och fy, just nu är det bedrövligt! Pep byter både spelare och formation från match till match och har numera bänkat de 2 som gjort bäst ifrån sig sofar (Magyar och Raul Ruiz). Ska bli spännande att se matchen mellan 2 av de sämsta lagen iår, dif-hbk om några dagar. Kanske kan vi göra deras katastrof större? kanske kan vi komma iväg med 3 poäng mot ett dif i kris? kanske kan vi få en ribba in istället för en ribba ut?
Iaf mina 2 spel på matchen, rak 1 gefle och u 2.5 slutade med 0.3u+.
Mitt andra spel för gårdagen, 1X på if norvalla slutade i förlsut, -1u, då kvibille dominerad totalt och vann med 5-1 borta, tror dom blir mkt svårslagna i årets division 4a halland! 3 matcher, 9poäng 13-1 i målskillnad!
Har precis slutat en grinding session på de lite lägre HU nivåerna. Började katastrofalt med - 3.5 inköp men lyckades hitta en av mina favorit donks och slutade till slut +1 inköp.
Sitter och jobbar ihop en lista som gör att jag vinner pengar, ja jag tror på att musik kan förändra mitt spel! Allt från poker till Fifa/nhl på kryssboxet.. Har märkt att under vissa låtar vinner jag mer pengar / gör mer mål.. Väldigt mentalt och jag vet de (min teori om att allt e mentalt stärks hela tiden), men bara jag tror på det själv så går det. Varje gång jag kommer in i en dålig session så får låten en "varning", 2 varningar och låten är ute! Så har ni några låt-tips på vinnarlåtar så får ni gärna tipsa! Jag är inte mkt för den lugnare musiken, vill ha ngt som pumpar igång mig, dock ej hårdrock eller dylikt!
Dags att traska över till flickvännen vid 12 för lite matlagning, e ju så jäkla trist och laga mat själv! Får hoppas hon har ngt gottigt i kylskåpet idag!
El Classico nummero 4!
Ikväll spelas som ni alla vet fjärde och sista El classico för nu. Real känns väldigt uträknat och personligen tror jag det blir väldigt svårt att hämta ikapp 0-2. Men man vet aldrig med "the special one", Han kan ändra saker å ting, det har han visat innan!
Real måste som sagt hämta upp 2-0, de saknar även 3 denfensiva kuggar i Pepe, ramos + khedeira. Troligtvis tar Kaka, lass och carvaliho de platserna. Ett hett tips idag är ö2.5, som jag sätt många redan spelat!
Jag hoppas verkligen att domarna i CL tar tag i det största problemet som finns just nu, gnäll.. Om en spelare faller, så ska inte 8a spelare få vara framme hos domarn och gnälla(!!), ge dem gult direkt! Det sabbar inte bara stämningen på plan, utan även för oss fotbolls-älskare. Svenska domarna fick för sig att dela ut mer röda, så nu måste CL domarna få för sig att dela ut mer gula för gnäll!
Må bästa lag vinna och nu får vi hoppas Real gör ett tidigt mål så att vi får se en rolig och bra match!!
Nej nu tickar klockan iväg så måste kila innan daman ringer å frågar om jag dött!
Beep my Beep!