Hos Bet365 tror jag inte det hade hänt och hädanefter kommer dom börja kräva IDbevis vid registrering.
Hur som helst så mail:ade jag nu Unibet igen.
Citat:
Som ni ser nedan blir jag klart och tydligt informerad om att jag skall få mina 28.000 som jag hade på kontot när jag spärrade mig själv utbetalade.
Jag har även fått ett muntligt löfte vid ett flertal tillfällen och av ett flertal handläggare.
Att en representant för ert företag som kallar sig själv "Martin" beter sig ytterst motsägelsefullt och dessutom kommer med löften som han sedan tvistar på är under all kritik!.
Jag vill gärna ha en skriftlig bekräftelse på att jag skall få mina 28.000 när min självstängning går ut om dryga 5 månader.
Jag förstår att ni har brustit i era kontroller och låtit en användare med samma namn,lösenord,IP-adress,konto,kreditkort och adress registrera sig trots att han stängde av sig tidigare men det är ju ert ansvar.
Jag hade INTE två konton eller fler under tiden då ett var avstängt, ni reagerade inte heller under någon inbetalning utan först vid utbetalning.
Vad är det för sätt att arbeta på?!
Jag är väldigt väldigt besviken på hur ärendet har skötts och vill gärna ha mina 28.000 så får ni stänga av det "nya kontot".
PS: Om ni skall betala ut pengar som jag enbart har satt in så är jag lite nyfiken på någonting annat, om jag nu hypotetiskt under tiden jag har varit avstängd registrerat 3-4 konton och förlorat 50.000 på dessa konton. Får jag tillbaka dessa insättningar då?
PS2: Jag vill gärna tala med någon som kan besvara mina frågor och inte bli hänvisad till kundservice hela tiden som bara ber mig att återkomma gång på gång på gång efter att dom skall kolla med säkerhets avdelningen.
M.V.H.
|
Sen förstår ju inte folk ett annat stort problem här i sammanhanget.
Nämligen att det är "okej" att registrera 20 konton egentligen för dom kräver inga vidare ID-uppgifter, spela på friskt, vi skiter i ditt spelmissbruk och om det är stulet ID-kort.
Men minsann skall du ta ut pengar- då åker du fast.
Jag tycker det är dubbelmoral.
Vidhåller dessutom att om man är avstängd, och själv har avstängt sig. Då kan det inte räknas som att man har dubbla konton. Jag gjorde det för att jag blev sugen på att spela inte för att bonushora - fick inte ens bonus för övrigt.
Wagner, du talar i plural och säger
regler vilka regler har jag brutit mot?