Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-06, 15:06   #53
oscar4122

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2093

Oscar4122-Hockey
Stats: 532 - 637 - 85
ROI: 112.00%
Vinstprocent: 45.51%

Standard

Jag var med och något liknande:

En familjemedlem till mig hade ett konto hos bet24, sedan skapade jag också ett konto där. (tydligen sa deras regler att man endast fick ha ett konto per hushåll).
Jag la in ca 1000 kr på mitt konto, inga problem än så länge.
Bettade på det under några månder, inga problem än så länge.
Sen efter ca 4 månader, när jag hade spelat upp mig till ca 4-5000 skulle jag begära mitt första uttag. Då blev det problem.
Det började med att det stod att mitt konto var låst när jag skulle logga in. Jag mejlade med dom och dom förklarade att eftersom det endast är tillåtet med ett konto så har det senast skapade kontot blivit låst.
Jag försökte förklara att jag inte kunde veta om någon i mitt hushåll hade ett konto eller ej.
Efter många mejl, samtal o.s.v, kom vi fram till att jag fick göra ett uttag från mitt konto innan det stängdes. Jag hade då några levande långtidsspel, så jag frågade om jag fick vänta tills dessa var avgjorde innan jag gjorde uttaget. Detta gick bra och jag sparade mejlen där detta bekräftades och återkom några månader efter när långtidsspelen var avgjorda. Jag gjorde då mitt uttag!

Nu är detta inte riktigt samma sak, då du själv faktiskt medvetet har brutit mot deras regler och skapat två konton.
Men jag bröt ju också (dock omedvetet) mot deras regler och dom var snälla och lät mig ta ut pengarna iallafall.
Hoppas du har lika tur!

Som tidigare nämnt i tråden, försök spara mejl/chattkonversationer o.s.v där de lovar att du ska få ut pengarna. Så du har något att hänvisa till sen
oscar4122 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat