Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-06, 16:47   #55
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tallroth Visa inlägg
Om Unibet inte betalar ut pengarna så kommer det strömma in mejl till dom om folk som har skapat nya konton men istället för att vunnit så har de förlorat sina pengar. I så fall om de nu annullerar dessa spel i detta fall så ska det även göras för de som förlorat sina pengar. Vilket skulle bli enormt dyrt för dem. För det är ju antingen eller, de kan ju inte mena att om en spelare förlorar pengarna så behåller de dom och om en spelare vinner så tar de tillbaka dem... Win win situation i så fall för Unibet som verkligen inte kommer se fint ut och de kommer då tappa enormt mycket popularitet, något de borde vara rädda för.
Då får vi följande scenario.

Kund: Ja hej det är så att jag för ett tag sen registrerade ett nytt konto fast jag redan hade ett sen tidigare.

Unibet: Jaha..

Kund: Ja alltså jag torska ganska rejält och nu vill jag ha tillbaka dom pengarna.

Unibet: Självklart ska du få det. Vi vill på alla sätt och vis uppmuntra till regelbrott. Uppge bara hur mycket det handlar om så skickar vi pengarna. Tar 2-3 bankdagar så har du kosingen.

Skulle inte tro det. Får han ut dom där pengarna så är det ren goodwill från Unibets sida och ingenting annat.

Strömma in mail! Är det så vanligt förekommande med multipla konton?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat