Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-08, 23:27   #145
Philjay

Philjays avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 3799

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Efter en mkt dålig pokerhelg kan man ju iaf glädjas åt att söndagens betting, den va det absolut inget fel på! Allt gick min väg och vägen va lång!
Kommer testa skjuta in riksdaler på norrköping imon, dels raka 2an till 7.5 samt dnb till 6.3! enligt oddsen ska norrköping vinna 13.3 % av gngerna borta mot elfsborg. Jag blir inte förvånad om elfsborg vinner, men inte heller jätte förvånnad om ny-starka norrköping fixar 3 points!

1) Norrköping har börjat bättre
2) Båda spelar på samma underlag, dvs konstgräs. Vilket inte ger den fördelen som Elfsborg har mot andra som spelar på riktigt gräs.

- är att elfsborg e på g upp, och norrköping tog en hård förlust hemma mot maif sist! Men som sagt, just nu vinner dem MER än 13.3% av gngerna mot elfsborg, Ett måste try för mig!

Annars spelas u2.5 på heif - gefle, heif har en av allsvenskans starkaste trupper, brukar hålla tätt bakåt och brukar inte heller spruta in mål frammåt! Lång resa för Gefle spelarna och kanske straffar natur-gräset gefles spel? iaf, u2.5 it is!

Spelar även Kanada mot sverige till 2x kalaset, anser att Kanada i vanliga fall vinner mer än 50% av matcherna. Ingen av lagen kommer gå på helfart, och risken finns att vid vinst får sverige möta ryssland (om de förlorar mot finland tidigare under dagen) och det vill vi inte!
Fasth vilas!
Kollade matchen mellan kanada-usa, kanada va i mina ögon det laget som hade pucken så gott som HELA tiden, mkt bättre än jenkarna som hade en målvakt som storspela, det kommer vi inte ha!

Nu va de slut på sköna gröna helgen samt påsklovet som vi haft på lth är över, imon sitter jag vid föreläsningsbänken igen, wiihoo!

Hej svejs, va! http://www.youtube.com/watch?v=u0WRy7lNE1s
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat