Hej Hej i solskenet!
Hoppas allt är bra med er, det mesta är bra med mig! Solen skiner, jag mår bra, bra mkt roligheter att se fram mot de närmsta månaderna! Fick dock reda på att jag kugga tenta idag, och det suger ju ganska mkt GET-balle, hade 47% rätt, man behöver 50% för att klara skiten.. La ner alldeles för lite tid på tentan, onödigt som fan jag vet, men shit happens! Kommer inte hända igen på mina två tentor i slutet av maj! Kommer från och med imorn börja med att gå till skolan innan 09.00, samt gå hem tidigast 16.30. Nästa vecka blir det ännu hårdare krav på mig själv, 3 veckor av slit denna våren kan löna sig i en MKT skön sommar!
Bettingen går bra, pokern sämre. Funderar på pausa lite från cashgamesen och bara köra turneringar ett tag framöver, på helger dvs då jag har tid och inte går i skolan.
Väldgt skönt/roligt/fantastiskt att kolla på liverpools matcher numera, dem lyser av självförtroende och istället för att ha 1 man i boxen, som vi hade under torres tid, så har vi 2-3-4 ibland 5 man i boxen när farligheterna dyker upp! Lucas mot allas hat och klag har blivit en mittfältsjätte utan desslike.. Han styr och ställer, slår långbollar, springer osv.. Alla som tvivlat på honom (inklusive jag) har fått ta tillbaka våra ord! På att inte tala om hur viktig meireles, kuyt och Suarez varit för oss!! Den sistnämnde är verkligen den som satt fart på hjulet liverpool igen. Jävlar i helvete vad bra han är, Han och Chica är helt klart ensamma i topp om tävlingen "årets värvning", glädjande nog ligger torres nog på sista plats där, möjligtvis ligger han före milan jovanovic.
suttit och funderat en del om surebets, funderar på att öppna ett konto på 5dimes och sen bara köra på surebets mellan pinnacle å 5dimes, jag menar de är ändå 2 stora sites som sällan ((??)) voidar spel.! menar får man i snitt ut en profit på 3% så stiger rullen kvickare och kvickare, ska kika på detta å sen göra ett spread om det.
NEj dags att packa väskan å dra på fotbollsträning, som följs upp av korpen match, som följs upp av city - tottenham, HEJJA TOTTENHAM!!
GL HF
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|