Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-18, 21:01   #1
KORITFW

KORITFWs avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 204
Standard

Här skall börjas bettas

Ohoj nu är det så att jag ska påbörja mitt tredje år på gymnasiet efter sommaren med ett basår i bagaget, så två läsår står till mötes i en då nyinflyttad lägenhet på grund av krångliga bussar (då jag bor krångligt) som gett mig en del frånvaro och missade genomgångar o.s.v.

Hyran sponsrar mina föräldrar mig med men inte allt för mycket ut över det, så jag kommer nog få leva knapert. Så då har jag tänkt att jag ska betta mig till extratillgångar så jag kanske inte jämnt ska behöva köpa de där nudlarna..

Tanken är att jag ska använda mitt enorma hockeyintresse till bettingen, för att ge en idé så har jag aldrig missat en Timrå match så länge mitt minne sträcker sig, ser varje hemmamatch på plats. Och ja, ser ju varje landslagsturnering, och har börjat följa NHL slutspelen nu ganska hårt sedan några säsonger tillbaka och såklart grundserien, dock inte lika noga.

Jag tycker själv att jag "kan" hockey, trots mitt enorma Timrå hjärta så ser jag aldrig spelet enögt, och jag kan även slå mig ner och se andra lag spela för att till exempel se Rundblads offensiva briljans, eller för att se Fasths dominans.

Testade för första gången på bettingen efter jul och slösade ju bort några hundringar i mitt dumma spelande som nybörjare, nybörjare är jag ju fortfarande, men efter ett tag så hittade jag sharps och lärde mig väl att spela någorlunda vettigare. Efter att ha spelat bort de där hundringarna så satte jag in 200 riksdaler som jag för någon månad sedan tog ut i format 6000 kr, så lata jag inte ska behöva ta sommarjobb för att köpa bensin till båten i sommar

Där gick det ju åt några hundratals spel och de flesta matcherna tippade jag ut ifrån vad jag själv trodde då jag följt lagen via helvetiska skit streams. Men det gick ju det med. Men ESPN player kommer stå redo i nya lägenheten och jag ska följa NHL stenhårt

Men vad ska en student ha som startkapital? tänker ju satsa lite högre för att kunna ta ut ett par tusenlappar i månaden i alla fall...

Vilka bolag ska jag använda (använde faktiskt endast bet365 nu senast) sett till att jag ska betta mestadels på NHL och övrig hockey?
Vad tycker ni jag ska tänka på? Tips? Gräver gärna ner mig i betting böcker ni vet av eller dylikt framöver på regniga sommardagar ?