Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-27, 10:12   #3
DrD

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 819
Standard

Kollat SMHI-väder via DN-väder och det ser ut att INTE bli regn under lördagen, men efter tävlingarna kommer regnet under e.m./kväll o natt mot söndag... hur mkt vet man dock inget om!? Mkt regn och banan kan bli kass på söndag!

Det kan gälla att "ta in degen" på lördagens V75a för att mest njuta av sporten under söndagen...(?)

Det blir ju småjävligt att försöka få koll på alla gäster...
Lördag, V75-1 nr:2 Nuit Torride (FR) sto 10år trea från slutet i turordningen, höga odds, är hon inte ute på för kort dist på tusenmetersbana?...eller??? Flempa/Mathilde bara bäst? Vill nog köra 1-2-3-4-6

V75-2 nr:2 Helena Burmans Jackal Face är härlig, men skulle klart velat haft Takter bakom, hur går det med Tobbe nu? Man får ta några här, Tarzans & Cattis 6-10... 1-3-5-7-8... fan det ser ut att dra iväg!

V75-3... inte många man kan ta bort här!

V75-4 vinner Conrads felfri? Är den felfri? ..sen vill jag inte gärna lita på Conny! 4-5-7+10

V75-5 ston, volt/tillägg... ajaj, här får man ju jobba en god stund!

V75-6 hääärliga Bachelores Dream, men vinner hon final i Silver från spår 6 bakom bilen? Man måste nog tänka sig 1-2-(4an???)...dundrar Åke till spets m I Saw You?.. Hans Owe till slut med 7an?...nej, kommer väl inte till här?? Tar bort bakspårarna, fast 10-11 e rätt goa....

V75-7 Harpers Härliga Lopp!!!
3.. Cashen har haft muskelbristning=bort!
4..tror inget på Bergarns= bort!
8.. ska testa Elliot b-fota=galopp??=bort!
9.. skulle gärna ha denna här, körde alldeles för sent senast, hann inte fram, men det är väl för hårt emot här? har nog inte råd= bort(?)
10.. räcker väl inte riktigt, platschans??= bort
13-14 Fransoser som inte kan bedömmas från dessa lägen på denna bana=bort
15.. Qurre som går bäst med lasso utomlands, kan han vinna härifrån? = bort???

Fan detta vinner kanske 7 Caballion!!! och jag kan nog inte alls tänka mig att Larssons ska förvalta mina surt förvärvade V75-stålar... hur göra??? Vad säger ni?????
DrD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat