Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-27, 10:16   #63
zimzelen

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så, då var mitt konto tillbaka igen. Tack Mars! Något databas strul tydlgen.

Det blev en hel del spel idag

Ogiltigt spel-ID: 401154

Ogiltigt spel-ID: 401162

Tsonga spelade riktigt bra mot Andreev till min besvikelse. Det blev inget plus på tradandet där för mig. Tsonga höjer sig ordentligt av hemmapubliken och han ser verkligen till att mana på dem också mellan bollarna. Det blir nog en jämn tillställning men publiken bär honom vidare här tror jag. Fogninis resultat ser bra ut men den senaste matchen tycker jag att Robert var helt enkelt usel, därav siffrorna. Det blir en mycket tuffare match här men jag tror att efter spanjorens 5 setare senast lär han vara rätt sliten och då gör nog Fognini slut på honom med lite större siffror i sista setet. -3,5 låter överkomligt.

Ogiltigt spel-ID: 401147

Tuff match det här. Båda spelar bra och jag skulle vilja tro att Schiavone tar det här till slut om hon kan hålla sina errors nere. Jag tror att det säkraste kortet i den här matchen är ett överspel.

Ogiltigt spel-ID: 401137

Ogiltigt spel-ID: 401163

Det här är lite dumt dubbelspelat av mig att lägga till ett överspel här. Båda spelen går så gott som hand i hand nästan. Eller? Jag är fortfarande trött efter en tuff natt.
Hur som helst. Hantuchova är en av de spelare som har acklimatiserat sig bäst på Franska tycker jag. Bra träffar på slagen och förvånandsvärt få vinnare emot sig. Jag tycker hon har en tendens att släppa bollar allt för lätt i vanliga fall. Endast 8 vinnare mot sig mot tuffa Errani säger mig något annat. Möjligt att Errani bara bollade med Daniela i den matchen. Såg inte matchen tyvärr, tror inte den sändes heller men statsen verkar lovande.
Detta är ett väldigt riskfyllt spel om man utgår från föregående möten. 3-0 till Woz i raka set och som bäst hade Hantuchova +6 och det var i år i Miami när Hantuchova pressade tillbaka Wozniacki till 6-7 efter att ha förlorat första med 1-6. Jag såg den matchen och Hantuchova gjorde ett riktigt bra andra set. Nu var det under perioden då Wozniacki var oslagbar. Nu darrar Woz ordentligt på sistone och nu när hon är i turneringen som hon har tränat så hårt för verkar hennes psyke spela henne ett spratt lite då och då. Om hantuchova ska ha en chans mot Wozniacki någon gång så är det nu. Jag tror att Wozniacki snirklar sig ur denna matchen med men jag hoppas på en mycket jämnare match idag än föregående möten.

Senast redigerad av zimzelen den 2011-05-27 klockan 10:32.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat