Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-26, 15:58   #61
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 18

Tennis v.3
Stats: 11 - 6 - 0
ROI: 132.43%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Går med 3 units på Sharapova under 18,5 LIVE. Hon kommer alltid igång sakta.

Makarova satt live! Så nära så nära med Hradecka. En så jämn match. Starkt av Petkovic att hålla serven rakt igenom. Hon blir bara bättre och bättre genom turneringen, henne får man passa sig för.

edit: Stora problem för Sharapova med serven i blåsten. Underspelet blir svettigt :/

Senast redigerad av raglan den 2011-05-26 klockan 16:04.
raglan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 16:36   #62
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Eller så står sig underspelet och Sharapova ryker i två raka..?
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 09:16   #63
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så, då var mitt konto tillbaka igen. Tack Mars! Något databas strul tydlgen.

Det blev en hel del spel idag

Ogiltigt spel-ID: 401154


Ogiltigt spel-ID: 401162


Tsonga spelade riktigt bra mot Andreev till min besvikelse. Det blev inget plus på tradandet där för mig. Tsonga höjer sig ordentligt av hemmapubliken och han ser verkligen till att mana på dem också mellan bollarna. Det blir nog en jämn tillställning men publiken bär honom vidare här tror jag. Fogninis resultat ser bra ut men den senaste matchen tycker jag att Robert var helt enkelt usel, därav siffrorna. Det blir en mycket tuffare match här men jag tror att efter spanjorens 5 setare senast lär han vara rätt sliten och då gör nog Fognini slut på honom med lite större siffror i sista setet. -3,5 låter överkomligt.

Ogiltigt spel-ID: 401147


Tuff match det här. Båda spelar bra och jag skulle vilja tro att Schiavone tar det här till slut om hon kan hålla sina errors nere. Jag tror att det säkraste kortet i den här matchen är ett överspel.

Ogiltigt spel-ID: 401137


Ogiltigt spel-ID: 401163


Det här är lite dumt dubbelspelat av mig att lägga till ett överspel här. Båda spelen går så gott som hand i hand nästan. Eller? Jag är fortfarande trött efter en tuff natt.
Hur som helst. Hantuchova är en av de spelare som har acklimatiserat sig bäst på Franska tycker jag. Bra träffar på slagen och förvånandsvärt få vinnare emot sig. Jag tycker hon har en tendens att släppa bollar allt för lätt i vanliga fall. Endast 8 vinnare mot sig mot tuffa Errani säger mig något annat. Möjligt att Errani bara bollade med Daniela i den matchen. Såg inte matchen tyvärr, tror inte den sändes heller men statsen verkar lovande.
Detta är ett väldigt riskfyllt spel om man utgår från föregående möten. 3-0 till Woz i raka set och som bäst hade Hantuchova +6 och det var i år i Miami när Hantuchova pressade tillbaka Wozniacki till 6-7 efter att ha förlorat första med 1-6. Jag såg den matchen och Hantuchova gjorde ett riktigt bra andra set. Nu var det under perioden då Wozniacki var oslagbar. Nu darrar Woz ordentligt på sistone och nu när hon är i turneringen som hon har tränat så hårt för verkar hennes psyke spela henne ett spratt lite då och då. Om hantuchova ska ha en chans mot Wozniacki någon gång så är det nu. Jag tror att Wozniacki snirklar sig ur denna matchen med men jag hoppas på en mycket jämnare match idag än föregående möten.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe

Senast redigerad av zimzelen den 2011-05-27 klockan 09:32.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 09:30   #64
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 401145



Det blir dessa två damer i raka set. Kuznetsova är så mycket bättre än vad många tror. hon vann Franska för bara två år sedan. Varit i final och semi vid ytterligare tillfällen. Hon kan det här. Hon vet hur man spelar upp sig i en Grand Slam. Blott 26 årig gammal räv med två Grand Slams bakom sig och ett par finaler. Marino, din lilla streak tar slut här. Efter dig gör hon slut på Wozniacki eller Hantuchova vem det nu blir. Hur kan man inte spela på någon som heter Svetlana?
Rodionova vart jag irriterad på för att hon vann mot en utfoulande Petrova som troligen lägger racket i garderoben snart. Enkel motståndare senast också. Nu vann hon visserligare mot Zvonareva i två raka här på Franska förra året. Zvonareva har en tendens att starta lite segt för att sedan vända allt. Det har hon gjort så många gånger i år och det oroar mig lite. Får hon en bra start kommer Rodionova köpa baguetter på läktaren istället.


Och förresten. Sharapova! Gah! Fick mig att trada ut insatsen på henne för 30 ggr när jag köpte henne för 25. Det ordnade upp sig till slut ändå och man ligger fortfarande på plus men betydligt mindre nu.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 09:46   #65
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Trodde verkligen inte att Sharapova skulle ha psyket att vända vid 1-4 och serve för 1-5..
Att hon sen inte tappade ett game är imponerande. Kan hon gå hela vägen?
Jag hoppas det..
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 11:25   #66
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det blir att Peng bryter. Det är bara en tidsfråga
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 11:37   #67
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 335


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tur att man lira den på Bf
Zeppan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 16:20   #68
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 76
Standard

Hantuchova krossade Wozniacki :P
Hiechamatoa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 16:57   #69
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lägger till Pavlychenkova -4,5 LIVE. Första riktiga testet för henne men får hon inte problem med serven i blåsten borde hon ta detta.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 18:17   #70
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-05-29 S. Kuznetsova - D. Hantuchova (W French R16)



Datum: 2011-05-29
Tid: 11:00
Sport: Tennis
Land: Internationell
Liga: W French R16
Match: S. Kuznetsova - D. Hantuchova
Period: ft

Spel: S. Kuznetsova
Insats: 4.00
Odds: 1.860
Bolag: Betfair

Motivering:
Hantuchova har säkert överraskat en hel del människor med hennes skalp av Wozniacki. Det var inget som överraskade mig då Hantuchova spelar som en topp 10 spelare när hon väl får det att funka. Franska har varit just så, makalösa bollträffar har hon och allt tycks bara slicka linjen i enorm fart.

Varför spela Kuznetsova då om Hantuchova är så bra?

Jo, Hantuchova har en trend att kunna vinna matcher där hon dominerar poängen. Så fort hon möter en spelare som gör likadant mot henne som gillar att dominera poängen med hårda slag ut med kanterna så är hon faktiskt inte den rörligaste spelaren på touren precis. Hon har problem med att få över bollar där hon måste sträcka sig lite mer. Något som bevisas när hon möter just sådana spelare som slår riktigt hårt t.ex. Petkovic, Stosur, Schiavone, inga defensiva tjer där inte.

Wozniacki var en drömmotståndare för Hantuchova då Woz bygger sitt spel på att deffa och låta motståndaren foula ut sig. Det gick ju inte mot Daniela som var outstanding. Nu möter hon den gamla men inte så gamla (26år) Kuznetsova som vann Franska för bara 2 år sedan i stor stil. Har ytterligare en final i bagaget och en semi.
Kuznetsova har 7-4 i inbördes och de 6 senaste har de turats om att vinna. Senast Kuznetsova. Nu är Kuznetsova inte den som slår monsterslag över hela banan men är riktigt bra allround och vet hur man varierar spelet när man möter en spelare som försöker dominera poängen. Hon har inte tagit två Grand Slams och två finaler genom tur precis. Hur mycket jag än gillar Hantuchova så kan jag inte se henne vinna detta. Kuznetsova har spelat bra trots vissa förluster under våren och nu i Franska tycker jag att hon är en liten Federer som smyger fram med bättre och bättre tennis för varje match och gör väldigt få misstag.

Jag gillar verkligen Hantuchova men jag tror att hennes fina insats på Franska tar slut här.


BOL för alla våghalsiga.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pepphe (+5)

Senast redigerad av zimzelen den 2011-05-28 klockan 18:30.
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-29, 20:23   #71
 
pepphes avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Umeå
Inlägg: 21
Sharp$: 1503
Standard

Tack för denna!
pepphe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-29, 20:28   #72
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Yess! Äntligen verkar vinden ha vänt för mig. Schiavone gjorde sitt jobb likaså var Bartoli på gång innan matchen bröts.
Men allra skönaste vinsten för dagen är Kuznetsova i dubbel mening. Dels för sgern idag men mest för att jag spelade henne för 44gr att vinna Franska, i och med denna vinsten kan man boka henne för härliga 9 ggr

__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-30, 06:50   #73
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 404004


2-1 i h2h för Azarenka. Nu börjar det närma sig the big showdown i Paris. Matcherna kommer inte vara lika lätta för Azarenka som tidigare. Nu börjar allvaret och spelare som har tagit sig ända hit lär inte ge upp i första taget. Makarova kan stundtals överraska. Varför inte idag?

Ogiltigt spel-ID: 404005



Kvitova i grym form som slog Na Li nyligen i Madrid med 6-1. 6-3 om jag minns rätt. Det blir nog inte lika övertygande men jag tror att hon snirklar sig ur denna till slut. Söderling visar uppåtgående form och han har inte spelat med full fart än. Det kommer han nog behöva idag.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 10:46   #74
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Slutspurt i Roland Garros med 3 högintressanta matcher i Nadal-Söderling. Na-Li - Azarenka och Sharapova-Petkovic.
Murray har till min förtjusning kämpat sig fram med stukad fot till ett gyllene läge att nå en semi. Jag gav aldrig upp hoppet om att han skulle vinna så jag la in ytterligare en slant när han låg på 90ggr på att vinna Rolad Garros. Jag har inte bestämt meig om jag ska gröna nu eller vänta...

Till de andra matcherna har vi 3 dogs där samtliga kan vinna. Men jag slår till med två av dem.
Na Li har sett riktigt bra ut mot slutet medan vi åter igen har fått se Azarenkas mentala svaghet i matchen mot Makarova. Förlorar hon 2 raka game är hon nära till tårar. När hon sedan vinner ett game är hon hur kaxig som helst och försöker psyka motståndaren. Jag gillar henne inte det minsta på det sättet. Suverän spelare men det är något i hennes huvud som inte klickar för mig.

Söderling får man tycka som man själv vill om men jag tycker att han har ett gyllene läge att slå Nadal idag. Så är det bara.

Sharapova- Petkovic är vidöppen, jag har Sharapova som segrare av turneringen sedan Rom och har tradat ut en tillräcklig vinst redan. Resten är bara bonus. Jag njuter av matchen istället.

Ogiltigt spel-ID: 405536



Ogiltigt spel-ID: 405480

__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bftrader (+1)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-01, 16:36   #75
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gött med Na Li. Hon är riktigt vass nu. Det blir en riktigt bra semi mot Sharapova. Undrar om inte Li tar hem hela skiten i slutändan. Hon har verkligen förbättrats under sin nya coach.

Trisst för Söderling. Dels att det blåser en hel del. Hans servar är därmed katastrofala idag med tanke på hans uppkast. Men framför allt gör Nadal sin bästa match under turneringen. Han ser överjävlig ut stundtals. Stackars Robin.

Men det blir gröna siffror idag ändå !
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td