Citat:
Ursprungligen postat av RobinD
Jag är beredd att hålla med dig, men samtidigt har jag svårt att tro att oddssättare mislyckas med att sätta dessa odds korrekt.
Kanske någon tomtebok ligger snett, men om vi fokuserar kring Asien så bör man kunna anta att vi inte kan slå böckerna på en 1x2 i en CL-final.
Men jag har ofta fel, ca 45% av fallen enligt mitt sheet så detta kan ju vara en av de gångerna 
|
ser nu när jag kollade på text-tv att manchester har 24% av tecknen så antar att jag får vika mig för massan och inse att oddset kanske sitter korrekt.
känslan är ändå att det borde va lite jämnare match up, är ju en final där allt står på spel.
hursom så känns det som en helt perfekt final mellan mellan de två bästa lagen i europa. lite skillnad mot när tex monaco möte porto...
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|