Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-24, 23:26   #1
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

FC Barcelona - Man U


Tjenare har lite funderingar och tankar om denna magiska kväll som inträffar den 28:e. Som med många andra matcher är det otroligt svårt att utse en vinnare, men det är också därför jag gjort tråden. Om ni har några tankar, dela med er!
Har tänkt att lägga nån tusenlapp på united till oddsen 3,85. Har sett i princip alla matcher med FC Barcelona under säsongen, och visst finns det svagheter.

-Abidal borta, stort avbräck, adriano är förvisso duktig men håller tyvärr inte samma klass som Abidal.
- Villa i urkass form, ja, gjorde inte mål på 11 matcher i rad, nätat 1 gång sedan dess, dags att bänka? Missar mycket och är osäker i sitt agerande överlag, det positiva är väl att han tär på backlinjen med sina neverending löpningar.
- Pedro dålig form, har inte presterat ens i närheten av vad man förväntat sig, medioker spelare atm.
- Man förlitar sig på Messi, som jag tror Vidic och Ferdinand har stor chans att "sortera ut".

Parallellt med detta har United växt något otroligt i mina ögon denna säsong, Rooney börjar likna sig själv, Chicharito har spelat otroligt och backlinjen är stabil. Mittfältet är väl där United kommer ha problem egentligen, men så tror jag United kommer bemöta FCB med samma taktik som Mourinho, lågt försvarsspel med effektiva kontringar dvs att man låter Barcelona föra bollen. Publiksiffror bör vara i favör till United dessutom, iom att matchen spelas på Wembley. 3,85 är överodds i mina ögon, någonting som är värt att tippa "lite mer" på? Spekulera gärna!
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-25, 05:37   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 207
Sharp$: 543
Standard

Abidal borta ? Va fan snackar du om ? Den enda vi saknar är Pinto....

Pep Guardiola will have the complete first team squad at his disposal, with the one exception of Pinto who is suspended, for the final of the Champions League on Saturday. Gaby Milito, the only player who was still on the injured list, received his medical clearance on Tuesday.
U-town är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-25, 07:05   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Svårt att se att man hittar ett överodds på en vinnare i en CL-final. Njut av matchen eller spela props ist!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
velpelle (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-25, 10:04   #4
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Unibet har väldigt många roliga spel som t.ex. hur många passningar spelare X kommer att passa, hur många tacklingar Y kommer orsaka etc.

Själv håller jag mig borta från vinnare och totaler då den här matchen är på tok för svår att prediktera.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-25, 11:05   #5
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av U-town Visa inlägg
Abidal borta ? Va fan snackar du om ? Den enda vi saknar är Pinto....

Pep Guardiola will have the complete first team squad at his disposal, with the one exception of Pinto who is suspended, for the final of the Champions League on Saturday. Gaby Milito, the only player who was still on the injured list, received his medical clearance on Tuesday.
Guardiola har gått ut o sagt att Mascherano startar som mittback bredvid Piqué då Puyols knä tydligen inte håller, samt att Abidal ännu inte är kapabel till 90 minuters spel. Dock vet jag inte om jag tror på det sistnämnda, tror Abidal kommer starta. Hoppas på det!

Visca Barca!
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-25, 11:20   #6
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har fått 2 ggr pengarna på barcelona hos en polare, det är överodds (tvåvägs)
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2011-05-25 klockan 11:25.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 21:08   #7
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Hungarian match official Viktor Kassai has been appointed to referee Saturday's UEFA Champions League final between FC Barcelona and Manchester United FC.

http://www.uefa.com/uefa/footballfir...d=1635212.html


http://www.soccerway.com/referees/viktor-kassai/44678/

Domarperspektivet!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 22:10   #8
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Petar in det jag la i bonustråden tidigare här med då det är relevant:

Citat:
Placera ett spel, före matchstart, på finalen till Champions League och vi belönar dig med ett gratisspel till samma värde som gäller för Liveodds under matchens gång.

Allt du behöver göra är att placera ett spel innan avspark och när matchen startat placerar du ytterligare ett spel på valfri Liveoddsmarknad. Skulle ditt FÖRSTA placerade Liveoddsspel gå förlorat så återbetalar vi din insats, för det spelet, upp till det högsta insatsbeloppet du har på ett spel före matchstart (upp till 250 kr).

Team bet365
Som jag förstår det av villkoren så är det inget minimioddskrav på pre-spelet heller. Man kan alltså om man så vill lägga 250kr på till exempel Ö 0.5 mål innan match (nej, jag menar inte att det är ett säkert spel ) och sen få 250 fräscha att lägga ett vettigt spel med live.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 01:06   #9
 
Korsikanens avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Falun/Stockholm
Inlägg: 363
Sharp$: 1

Tävlingsallsvenskan
Stats: 30 - 31 - 5
ROI: 95.88%
Vinstprocent: 49.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Petar in det jag la i bonustråden tidigare här med då det är relevant:...
Satte 25€ på 0-0 efter 10 minuter till 1.14, sen ska jag live'a något roligt.
Korsikanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 08:45   #10
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

fel fel fel, hoppas dock på barca här.


Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Svårt att se att man hittar ett överodds på en vinnare i en CL-final. Njut av matchen eller spela props ist!
anser att du har fel denna gång, kanske den enda gången faktiskt...hehe.

som vanlig dödlig så känns faktiskt united rak till över 4grr som ett lite för högt odds.
mitt spelande har ju avtagit nästan helt men blev tvungen att titta lite på denna höjdare och kunde inte ha trott innan att manchester skulle stå så högt, självklart ska de inte va favoriter men jag ger dem bättre chanser än 25% i 1x2. vet inte väderleksprognosen till 100% men tror att det kan bli regn i london, borde gynna man utd.
har inte spelat nåt själv på denna än.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 09:51   #11
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av comprende Visa inlägg
anser att du har fel denna gång, kanske den enda gången faktiskt...hehe.

som vanlig dödlig så känns faktiskt united rak till över 4grr som ett lite för högt odds.
mitt spelande har ju avtagit nästan helt men blev tvungen att titta lite på denna höjdare och kunde inte ha trott innan att manchester skulle stå så högt, självklart ska de inte va favoriter men jag ger dem bättre chanser än 25% i 1x2. vet inte väderleksprognosen till 100% men tror att det kan bli regn i london, borde gynna man utd.
har inte spelat nåt själv på denna än.
Jag är beredd att hålla med dig, men samtidigt har jag svårt att tro att oddssättare mislyckas med att sätta dessa odds korrekt.

Kanske någon tomtebok ligger snett, men om vi fokuserar kring Asien så bör man kunna anta att vi inte kan slå böckerna på en 1x2 i en CL-final.

Men jag har ofta fel, ca 45% av fallen enligt mitt sheet så detta kan ju vara en av de gångerna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
comprende (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 10:12   #12
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har spelat på Mu till nästan 4 . Enbart med hjärtat och att man fick ett erbjudande på B365 om ett livespel till samma summa man satsa innan match.
__________________
Mvh
Blixthen
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-27, 16:06   #13
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Jag är beredd att hålla med dig, men samtidigt har jag svårt att tro att oddssättare mislyckas med att sätta dessa odds korrekt.

Kanske någon tomtebok ligger snett, men om vi fokuserar kring Asien så bör man kunna anta att vi inte kan slå böckerna på en 1x2 i en CL-final.

Men jag har ofta fel, ca 45% av fallen enligt mitt sheet så detta kan ju vara en av de gångerna
ser nu när jag kollade på text-tv att manchester har 24% av tecknen så antar att jag får vika mig för massan och inse att oddset kanske sitter korrekt.

känslan är ändå att det borde va lite jämnare match up, är ju en final där allt står på spel.

hursom så känns det som en helt perfekt final mellan mellan de två bästa lagen i europa. lite skillnad mot när tex monaco möte porto...
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 13:13   #14
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Felpost
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."

Senast redigerad av Soap den 2011-05-28 klockan 13:49. Anledning: temporärt felsatt odds hos WH, korrigerat nu.
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-28, 13:55   #15
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

4.15 på united nu, 1.95 på Barcelona, United har detta ikväll!
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td