Visa ett inlägg
Gammal 2011-05-30, 18:55   #648
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Givetvis var Rapid Lebel klart bäst men man kan väl säga att vinnaren är "värdig" ändå? Vi skippar det kassa adjektivet värdig och säger bra vinnare istället. Nog för att han gick innerspår hela vägen men han vann ju ändå efter en snygg spurt och styrning upploppet ner.

Ja, ja - självklart var han bra, det är nästan alla som vinner Elitloppet (förutom Iceland)! Därtill kan man faktiskt lägga till hans urblåsning i försöket, vilket förhöjer slutresultatet...

Jag är mest förbannad på hur det häxade för mig och mina tips igår och hur det ena gav det andra...

Pat McDonell tränger sig ut (Define The World) i försöket och blir diskad till förmån för Brioni som var femma där - Hade Define The World väntat tio meter så tror jag att han ändå går förbi Brioni och går till final... Och slipper diskning såklart.

Jag hade Define The World i en maxH2H (5 units) till 2.40, mot Brioni - så nattsvart där...!

Sedan går Brioni och slår mitt maxspel (5 units), till 6.5 i odds på fuckin mållinjen, alltså Rapide Lebel!

Förstår du att jag är djävligt pissed över utgången utav gårdagen lopp...?!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat