Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-01, 11:46   #74
zimzelen

zimzelens avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 2321

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Slutspurt i Roland Garros med 3 högintressanta matcher i Nadal-Söderling. Na-Li - Azarenka och Sharapova-Petkovic.
Murray har till min förtjusning kämpat sig fram med stukad fot till ett gyllene läge att nå en semi. Jag gav aldrig upp hoppet om att han skulle vinna så jag la in ytterligare en slant när han låg på 90ggr på att vinna Rolad Garros. Jag har inte bestämt meig om jag ska gröna nu eller vänta...

Till de andra matcherna har vi 3 dogs där samtliga kan vinna. Men jag slår till med två av dem.
Na Li har sett riktigt bra ut mot slutet medan vi åter igen har fått se Azarenkas mentala svaghet i matchen mot Makarova. Förlorar hon 2 raka game är hon nära till tårar. När hon sedan vinner ett game är hon hur kaxig som helst och försöker psyka motståndaren. Jag gillar henne inte det minsta på det sättet. Suverän spelare men det är något i hennes huvud som inte klickar för mig.

Söderling får man tycka som man själv vill om men jag tycker att han har ett gyllene läge att slå Nadal idag. Så är det bara.

Sharapova- Petkovic är vidöppen, jag har Sharapova som segrare av turneringen sedan Rom och har tradat ut en tillräcklig vinst redan. Resten är bara bonus. Jag njuter av matchen istället.

Ogiltigt spel-ID: 405536

Ogiltigt spel-ID: 405480

bftrader (+1)
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat