Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-05, 14:13   #16
Bookmakern

Bookmakerns avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 434

Bookmakern rekar europa
Stats: 1 - 4 - 1
ROI: 51.25%
Vinstprocent: 20.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
HAr du en matematisk statistisk bakgrund eller är allt så pass standardiserat att det inte ens behövs?
Nej det har jag inte. Det finns två typer av bookies - De som gillar matematik och de som är sportdårar, jag är det andra

Citat:
Ursprungligen postat av nb79 Visa inlägg
Jag har ett par följdfrågor. Svara gärna om någon verkar intressant.

Finns det något sätt för 'normal kunder' att bli 'Storkunder, VIP och övriga' utan att ha förlorat en massa?

Hur har det gått till på de bolag du jobbat för när ni utvärderar konton för limitering? Är det till stor del baserat på manuell granskning eller sker det automatiskt?

Tror du det finns en framtid för "EU-bookies" med hög marginal och många bookmarkers/anställda som mest följer John med asien?
Ja visst finns det sätt att bli VIP kund utan förlora massor med pengar. Är du känd så går det att förhandla sig fram till ett bra VIP-avtal.

Det bolaget jag har jobbat på har vi haft risk personal som sitter 24h och granskar kontot och beetende på olika spel.

Citat:
Ursprungligen postat av Thuernman Visa inlägg
Mycket intressant läsning.

Några följdfrågor:
Om man nu är en aktiv arbare, finns det några enkla sätt att dölja detta enligt den modellen ditt företag jobbade med? Är granskningen till största del automatiserad, eller manuell efter automatiserade varningsflaggor?
Se tidigare svar

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Har en liten fråga, kan stå i texten men är inte säker på att jag uppfattade rätt.

Får man en fast lön varje månad oavsett resultat? Eller är det så att man får typ "prestationslön"?
Det här är olika från bolag till bolag men där jag jobbade så hade vi fast lön och en årlig bonus baserat på resultat.
Bookmakern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat