jag fick precis samma mail härom veckan tror jag, det roliga med mig är ju att jag inte lagt ett bet hos dem på flera månader vad jag minns. så det är väl "betting pattern" nog för dem, mig spelar det mindre roll då jag redan va limiterad ner till att typ få igenom £1.
kul att du gav dem en match i dina mail, rolig läsning om inte annat.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|