Uselt vad ordet som sagt men jag far vall forsoka blicka framat lite.
Inatt spelas en hel omgang i Brailianska Serie B och da kanske man kan grava fram lite harliga odds fran de.
Ogiltigt spel-ID: 416565
Forsta matchen som man hittade och sett ar ett av nattens mest popularaste spel faktiskt.
Bragantino som kommer till matchen efter en mindre lyckad start i ligan.
Man ligger nast sist med 2 X och 2 forluster pa de forsta 4 matcherna.
Aven i de forsta 4 matcherna har 3/4 slutat med over 2.5 mal.
Vila Nova som har gjort de tvart om. Positiv start med 2-1-1 pa de inledande 4 matcherna och hanger med i toppen fran borjan. Endast 1 p bakom ettorna.
Inbordes senaste 3 hemma hos Bragentino har slutat:
Brasilero Serie B Bragantino vs. Vila Nova 5:1
Brasilero Serie B Bragantino vs. Vila Nova 2:1
Brasilero Serie B Bragantino vs. Vila Nova 2:1
Bade Vila Nova och Bragantino kommer vilja ha 3 poang for att hanga med dar uppe men samtidigt ar 3 poang ett maste for Bragantino pa hemmaplan som maste borja leverara for att ta sig uppat i tabellen.
Ogiltigt spel-ID: 416567
Portuguesa som ar ett av de fa lag som jag faktiskt lyckats se live (an salange).
Jag blev faktiskt imponerad over hur dom stog upp mot storlaget Corinthians som dom motte da trots forlust 0-2.
Portuguesa som inatt moter Guarani som inte forlorat i serien pa de forsta 4 matcherna. Dock har motstandet inte varit det starkaste och vinsterna har varit med uddamalet.
Men Portuguesa har haft det tuffare. En fin start pa sasongen med 4-0 vinst mot Nauticio har sedan foljts av 2 oavgjorda och 1 forlust.
En vinst ar ett maste hemma mot just nu topplaget Guarani for att komma ifatt da man ska ligga pa ovre halvan nar sasongen slutar.
Senaste 2 inbordes hemma har slutat:
Brasilero Serie B Portuguesa vs. Guarani 4:3
Paulista Serie A1 Portuguesa vs. Guarani 1:0
Ogiltigt spel-ID: 416585
Ocksa nattens lilla skrall.
Hur kan man egentligen ga emot Ponte Preta som overtygat. De har haft 4 svåra motstandare i starten och har 2-2-0 och gjort en del mal.
Men Prudente som blev sist i Serie A forra sasongen och har velat ta revansh har fatt en usel start trots att spelarna har stannat.
Det ar en svar liga att tippa men Ponte Preta kan inte vinna hela tiden och DNB 3.50 pa ett faktikskt stort lag som Gremio Prudente satsas en liten peng.
OBS!
Detta ar serie B. Den enda ligan i Sydamerika som jag tycker ar svarare att tippa ar Argentina DIV 2.
Jag gar hart in i de olika hogstadivisionerna men jag minskar insatsen nar det gar nerat.
GL!