Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-13, 15:14   #31
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Har själv tittat lite på den matchen och sneglade själv på över 2.5 mål. Mina analyser har dock varit under all kritik på senare tid så ett underspel kan vara ett bra spel.
Ja, som jag ser det ar det en 50/50 (brukar vall vara sa).

Men tror inte Racing kommer ga for hart fram och blir vall mer att fa ett bra resultat mot Godoy som ar ett battre lag.
Godoy kor en rent mer defensiv taktik men visst har offensiva kuggar pa mittfaltet. Svart men tror ocksa att en offensiv taktik och (samre lag) Racing far det svart att komma igenom Godoys 4-5-1 taktik. Och Godoy som kor med Ruben idag som inte overtygat speciellt i anfallet men alltid svart att jobba sjalv langst fram. Men som sagt. svart..
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-13, 15:45   #32
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trilion Visa inlägg
Ja, som jag ser det ar det en 50/50 (brukar vall vara sa).

Men tror inte Racing kommer ga for hart fram och blir vall mer att fa ett bra resultat mot Godoy som ar ett battre lag.
Godoy kor en rent mer defensiv taktik men visst har offensiva kuggar pa mittfaltet. Svart men tror ocksa att en offensiv taktik och (samre lag) Racing far det svart att komma igenom Godoys 4-5-1 taktik. Och Godoy som kor med Ruben idag som inte overtygat speciellt i anfallet men alltid svart att jobba sjalv langst fram. Men som sagt. svart..
Du värderarden till 50/50 och spelar oddset 1.95?

Låter som en dum ide!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-13, 16:07   #33
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Du värderarden till 50/50 och spelar oddset 1.95?

Låter som en dum ide!
Menar inte det pa det viset.

Aven om t.ex United moter Halmstad sa ar det 33% chans pa United 33% chans pa X och 33% chans pa Halmstad.

Sen avgor ju statistik och annat om de procenten ska andras.

Det jag menar ar bara att antingen blir de under eller over.

Men helt klart ser jag Under som favorit.
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+5)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-13, 16:11   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trilion Visa inlägg
Menar inte det pa det viset.

Det jag menar ar bara att antingen blir de under eller over.
Det räcker för mig för att rygga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gervais (+1), Stampe (+1)
pappakenoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-14, 03:33   #35
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

uschuschusch så dåligt av mig. Bara att be om ursäkt för den fruktansvärda räcken. Borde lägga den på rekatochklart...

Hoppas man inte tappar förtroende.

En hel omgång spelas i brasilianska serie B imorgon. Har redan funnit några odds som jag tycker är helt värda och jag kommer skriva om det senare.


Sorry igen...
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-14, 15:00   #36
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Du behöver inte be om ursäkt för att du missar ett spel. Jag hade en Sydamerikadagbok här förut och ibland är man helt ute och cyklar men det är bara att köra på.

På samma sida av Bragantinomatchen dvs över 2.5 men tog Ponte Preta hemma. Barueri gjorde 3 mål mot svaga Bragantino men annars är de för tunna framåt i mina ögon. De har ju signat Val Baiano men han har inte spelat på ett halvår och lär ta några veckor att komma i matchform så han är inte aktuell för denna. Ger Macaca 60% men vi får se hur det går
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-14, 15:14   #37
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Uselt vad ordet som sagt men jag far vall forsoka blicka framat lite.

Inatt spelas en hel omgang i Brailianska Serie B och da kanske man kan grava fram lite harliga odds fran de.

Ogiltigt spel-ID: 416565



Forsta matchen som man hittade och sett ar ett av nattens mest popularaste spel faktiskt.
Bragantino som kommer till matchen efter en mindre lyckad start i ligan.
Man ligger nast sist med 2 X och 2 forluster pa de forsta 4 matcherna.
Aven i de forsta 4 matcherna har 3/4 slutat med over 2.5 mal.
Vila Nova som har gjort de tvart om. Positiv start med 2-1-1 pa de inledande 4 matcherna och hanger med i toppen fran borjan. Endast 1 p bakom ettorna.
Inbordes senaste 3 hemma hos Bragentino har slutat:
Brasilero Serie B Bragantino vs. Vila Nova 5:1
Brasilero Serie B Bragantino vs. Vila Nova 2:1
Brasilero Serie B Bragantino vs. Vila Nova 2:1

Bade Vila Nova och Bragantino kommer vilja ha 3 poang for att hanga med dar uppe men samtidigt ar 3 poang ett maste for Bragantino pa hemmaplan som maste borja leverara for att ta sig uppat i tabellen.


Ogiltigt spel-ID: 416567



Portuguesa som ar ett av de fa lag som jag faktiskt lyckats se live (an salange).

Jag blev faktiskt imponerad over hur dom stog upp mot storlaget Corinthians som dom motte da trots forlust 0-2.
Portuguesa som inatt moter Guarani som inte forlorat i serien pa de forsta 4 matcherna. Dock har motstandet inte varit det starkaste och vinsterna har varit med uddamalet.
Men Portuguesa har haft det tuffare. En fin start pa sasongen med 4-0 vinst mot Nauticio har sedan foljts av 2 oavgjorda och 1 forlust.
En vinst ar ett maste hemma mot just nu topplaget Guarani for att komma ifatt da man ska ligga pa ovre halvan nar sasongen slutar.
Senaste 2 inbordes hemma har slutat:
Brasilero Serie B Portuguesa vs. Guarani 4:3
Paulista Serie A1 Portuguesa vs. Guarani 1:0

Ogiltigt spel-ID: 416585



Ocksa nattens lilla skrall.

Hur kan man egentligen ga emot Ponte Preta som overtygat. De har haft 4 svåra motstandare i starten och har 2-2-0 och gjort en del mal.
Men Prudente som blev sist i Serie A forra sasongen och har velat ta revansh har fatt en usel start trots att spelarna har stannat.
Det ar en svar liga att tippa men Ponte Preta kan inte vinna hela tiden och DNB 3.50 pa ett faktikskt stort lag som Gremio Prudente satsas en liten peng.


OBS!
Detta ar serie B. Den enda ligan i Sydamerika som jag tycker ar svarare att tippa ar Argentina DIV 2.
Jag gar hart in i de olika hogstadivisionerna men jag minskar insatsen nar det gar nerat.

GL!
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-14, 15:18   #38
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Du behöver inte be om ursäkt för att du missar ett spel. Jag hade en Sydamerikadagbok här förut och ibland är man helt ute och cyklar men det är bara att köra på.

På samma sida av Bragantinomatchen dvs över 2.5 men tog Ponte Preta hemma. Barueri gjorde 3 mål mot svaga Bragantino men annars är de för tunna framåt i mina ögon. De har ju signat Val Baiano men han har inte spelat på ett halvår och lär ta några veckor att komma i matchform så han är inte aktuell för denna. Ger Macaca 60% men vi får se hur det går



Hehe holl pa att skriva mitt inlagg sa missade dig lite dar.

Helt klart svart tycker jag.

Mest givna var Bragantino-matchen i mina ogon. Tror aven Portuguesa har en bra chans mot Guarani.

Angaende Ponte Preta som jag skrev ar egenltigen sjukt att jag kan ga emot dom. Sag dom pa TV for par veckor sedan och dom spelade faktiskt en bra fotboll for Serie B.
Men Prudente tycker jag inte man ska ta bort trots utspelningen i Serie A.
Kanns som att dom kan om dom vill men inte lyckas pa nagot sett. Svart.
Mer en chansning som sagt.
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-14, 18:45   #39
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ger mig pa en till sa jag har lite pling ikvall, aven om pling i denna matchen betyder mindre bra.

Jag brukar inte gilla under-spelen men denna matchen tycker jag enda det ar vart en liten slant.

Americana - Sao Ceatano
2 av dom battre lagen i Serie B i mina ogon iallafall. imponerade pa mig i Campeonato Brazil Paulista. Stog upp bra mot storlag och visade styrka. Men mycket mal gor dom inte. Inbordes har samtliga slutat under och 3 av dom 4 forsta for ceatano har slutat under. 2 st for Americana. kommer bli tufft och jamnt. en liten peng pa det.

Ogiltigt spel-ID: 416907



Sa har jag 2 st 00:30 matchen och 2 st 02:50 matcher
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 11:28   #40
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 1
Sharp$: 13
Standard

Tackar för lite småpengar på Americana-matchen! Fin analys som fick mig att rygga och det gick ju som smör i solen. Skål

Denna tråd får jag fortsätta följa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trilion (+1)
Pukko7 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 13:15   #41
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sammanfattning REKAR 3!

50/50 med 2 vunna och 2 forlorade ser jag som en vinst for mig.
Bade de att jag vann mer an jag forlora och att jag klarade satta 2 st i Serie B.

Prudente hade inget att satta emot, inte sa ovantat kanske. -

Portuguesa fick sina ledningar kvitterade inom 5 minuter 2 ganger om men 3e gangen klarade dom att halla ledningen ut och det blev en vinst. +

Bragantino - Viila Nova som manga hade pa sitt spreadsheet till Over 2.5 fick endast in 1 mal. Inte konstigt nar endast 2 matcher i hela omgangen slutade med under 2.5 -

Da va de ju mer tur att Americana som hade ett odds pa 1.825 som sjonk till 1.65 under 2.5 innan matchstart bara fick in 1 mal. +

Hade bara Bragantino-matchen suttit hade jag varit mer an nojd, men detta far vall duga

Lite mer roligare matcher att se fram emot inatt! Stor derby i Ecuador och Copa Libertadores (Sydamerikanska Champions League) final match 1 mellan Penarol - Santos. Kommer komma med odds fran de matcherna lite senare!
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder

Senast redigerad av trilion den 2011-06-15 klockan 13:22.
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 14:18   #42
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-06-16 Penarol - Santos (Copa Libertadores)



Datum: 2011-06-16
Tid: 02:50
Sport: Fotboll
Land: Sydamerika
Liga: Copa Libertadores
Match: Penarol - Santos
Period: ft

Spel: Santos AH0
Insats: 100
Odds: 1.95
Bolag:

Motivering:
Copa Libertadores final 1 !

Penarol - Santos | (Uruguay - Brasilien)


Penarol (Uruguay)

Penarol ar i final igen efter 24 ars vantan.
Penarol som i ligan inte ser speciellt bra ut dar de endast har 1 vinst pa de senaste 5 matcherna. Dock har antagligen det berott pa den harda matchningen dar man vilat spelare en hel del.
Penarol kommer stalla upp med samma elva som dom gjort de senaste Copa matcherna.
Lineup:
Sosa; G. Rodriguez, D. Rodriguez, Gonzalez, Valdez; Aguiar, Freitas, Corujo, Mier; Olivera, Martinuccio

Ett klassiskt 4-4-2 da jag ser deras defensiv som deras framsta vapen. Och sa har dom den mer tekniske Martinuccio pa topp.


Santos (Brasilien)

Santos som vilar spelare i ligan for att kunna hardsatsa i Copa.
Man har vilat spelare som Neymar och Elano.
Tungt avbrack ar att mittfaltsgeniet Ganso fortfarande ar skadad och kommer inte till spel inatt. Man gor om i backlinjen da Bruno Aguiar och Bruno Rodrigo kommer in fran start.
Men laget ser grymt starkt ut enda. Spelare som Neymar som gor mal i bade ligan och Copa L. och mittfaltet med Elano, Arouca och Danilo kommer bli vasst.
Lineup:
Rafael; Bruno Aguiar, Bruno Rodrigo, Edu Dracena, Sandro; Adriano, Arouca, Danilo, Elano; Ze Eduardo, Neymar

Aven dom med 4-4-2 men absolut mer offensivt. Kommer vall inte liga pa allt formycket pa bortaplan men vill sakert inte ha med sig en forlust hem till Brasilien.

Santos har bara loosat 1 match i hela Libertadores medans Penarol loosat 5 st.

Santos ar smafavoriter att ta hem bucklan och med den offensiven sa forstar man det. Jag tror att det blir tufft spel borta mot Penarol men offensivt tror jag inte Penarol kan matcha Santos, men med en bra defensiv kan sakert Penarol klara sig fran forlust. Underbarmatch att vanta!

trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 14:37   #43
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Neymar vilken lirare! Den här får man gå in tungt på
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 14:49   #44
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rico Visa inlägg
Neymar vilken lirare! Den här får man gå in tungt på
Ja, absolut.

Vilken lirare! snackas om honom nastan 24/7 och jag undrar nar fan drar han till Europa?
Dock kan jag forsta honom lite. han ar ju enda bara 19 ett ar till i brasseligan hade jag vall ocksa stannat och samlat nagot mer erfarenhet tills Europa. Men helt klart en ny varldsstjarna!

Oddset har sjunkit nagot pa Santos och Penarol har gatt upp.

Funderar nastan pa att chansa pa raka 2.an ocksa men jag tror jag haller mig till detta
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 15:04   #45
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 417547



Aven ett bett i det tunga derbyt.
Derbyn brukar kunna sluta hur som helst men denna gangen foljer jag historiken och en gnutta kansla.

Under 2.5
Senaste 12 motena hos LDU Quito har endast 3 st slutat over 2,5 mal vilket visar att detta brukar nog vara mer fighting an malglatt. Aven i serien generellt ganska sa malsnalt och LTU Quito har pa 21 matcher i ligan endast 7 st over 2,5 mal.
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td