Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-15, 01:28   #28
Wagner

Wagners avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Är det inte ett deprimerande yrke?

Skulle själv ha lite problem med att sitta och sno pengar av stackars speltorskar och veta att man lever på att vara delaktig i att förstöra människors liv. Jag är självklart ingen moralkärring och lirar själv poker men tycker inte att det är kul att se hur samma nick torskar en massa pengar helatiden. Jag skulle kunna tänka mig att jobba för ett bolag även om jag hellre försöker sno pengar från asen och hjälpa andra människor att slå dem. Men hoppas du förstår vad jag menar, kan tänka mig att jag personligen skulle ha mer harmoni i kroppen om jag jobbade som t ex läkare än på ett spelbolag.
Dom enda pengar asen har är det som kommer in från andra spelare. Spelbolagen har inga egna pengar utan är beroende av sina kunders pengar - så som dom flesta företag är.

Pengar du snor åt dig från spelbolaget är medel som utan undantag kommer från förlorande spelare. Bolagen tar största kakbiten och vinnande spelare får en liten tugga på hörnet av kakan. Du får helt enkelt lära dig att stå ut med den vissheten.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat