Visa ett inlägg
Gammal 2011-06-16, 13:52   #53
trilion

trilions avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 764

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om man borjar med det lite mindre viktiga men enda viktiga hehe.

0-1 blev de i derbyt och malet kom efter 6 min, men holl sig alltsa hela vagen ut och det lite mindre oddset pa 1.66 satt enda fint.

Finalen var battre trots no goals, men de borde varit mal at bada hallen.

2.a halvlek var i mina ogon helt underbar. Fighting spirit och chanser som inte ska missas men det berodde kanske pa nervositeten?

Elano hade basta laget i matchen da bollen pa nagot sett studsade fram till honom i straffomradet och var helt fri med malvakten men skjuter pa honom och bollen stryker stolpen ut, den skulle suttit...

Men vi far tacka for gud trots allt da exakt samma sak hande Penarol, boll i straffomradet som fristallde men han missar hela malet, otroligt...

Det kom ett mal i 85 min som jag och alla andra trodde var ett givet mal. strykande boll in mot bortre och dar kan dom retfullt sta och peta in den. Men domaren vinkade av och pa reprisen stog han faktiskt halv-meter offside och matchen slutade konstigt nog 0-0.

Otroligt harligt ska de bli med en retur-match och jag hoppas den blir lika bra!

Paus blir det idag fran tippe for min del da de inte finns nagot Sydamerikanskt idag.
Dock blir de en hel del Lordag natt och de kommer jag aterkomma med!

Trevlig speldag!
zlotys (+5)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat