Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-15, 16:31   #46
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Neymar mållskytt till 2.50 ? Är det något värde i det i denna matchen.
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 17:11   #47
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
Neymar mållskytt till 2.50 ? Är det något värde i det i denna matchen.
Tveksamt. De har manga bra offensiva spelare idag och de moter ett defensivt lag i Penarol. Klart en solklar TV-Peng men det ar inget jag hade satsat mycket pa

Tror resultatet kan skrivas till 0-1 1-2 liknande och fragan ar vall om det blir Neymar som gor ett av dom 1-2 malen. Helt klart en matchvinnare iofs. bevisade han i semifinal mot Cerro Porteno.
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 17:30   #48
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Ok det kan väl stämma. Lär blir en tight match med få mål. Mer resultatinriktat inför resturen hemma antar jag. Men en tv peng är ju alltid kul
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trilion (+1)
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-16, 01:54   #49
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Satan vilken stämning på läktarna kan inte nån skicka ett filmklipp på publiken till svenska fotbollförundet............. helt apropå bengaliska eldar på läktarna nu kör vi!

Senast redigerad av rico den 2011-06-16 klockan 01:56.
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-16, 02:47   #50
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Halvlek nu.. liten sammanfattning:

Som rico säger: Sataaaan vilken stämning ja. Silken inramning när spelarna kom in med fyrverkerier och bengaler. såg knappt igenom röken men gud va härligt.

första 10 min mycket slarv och bambi på hal is, inte speciellt kul.

Senare kom matchen igång mer och mer och ärligt är de Penarol som stått för de flesta chanserna och de håller i trycket.

Santos har mer legat på kontringar och gjort de hyffsat. Punktmarkering på Neymar märks och Santos har endå fått sina chanser men inga jätteavslut.

Men en riktigt härlig match endå som alla borde se !
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-16, 03:09   #51
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trilion Visa inlägg
snackas om honom nastan 24/7
Hehe ja eller hur. brasiliansk media är känd för att vara balanserad och lågmäld

Kul att dom kunde sparka igång andra halvlek efter att Globo och Fox sports var klara med sina Neymar-intervjuer på planen
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-16, 03:55   #52
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rico Visa inlägg

Kul att dom kunde sparka igång andra halvlek efter att Globo och Fox sports var klara med sina Neymar-intervjuer på planen
Aah alltid alltså..

även i brasseligan intervjuar dom alltid 10 sek innan avspark. förstår mig inte på systemet...



Kommer en sammanfattning imorgon. En otrolig andra halvlek som slutade med noll.
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-16, 12:52   #53
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om man borjar med det lite mindre viktiga men enda viktiga hehe.

0-1 blev de i derbyt och malet kom efter 6 min, men holl sig alltsa hela vagen ut och det lite mindre oddset pa 1.66 satt enda fint.

Finalen var battre trots no goals, men de borde varit mal at bada hallen.

2.a halvlek var i mina ogon helt underbar. Fighting spirit och chanser som inte ska missas men det berodde kanske pa nervositeten?

Elano hade basta laget i matchen da bollen pa nagot sett studsade fram till honom i straffomradet och var helt fri med malvakten men skjuter pa honom och bollen stryker stolpen ut, den skulle suttit...

Men vi far tacka for gud trots allt da exakt samma sak hande Penarol, boll i straffomradet som fristallde men han missar hela malet, otroligt...

Det kom ett mal i 85 min som jag och alla andra trodde var ett givet mal. strykande boll in mot bortre och dar kan dom retfullt sta och peta in den. Men domaren vinkade av och pa reprisen stog han faktiskt halv-meter offside och matchen slutade konstigt nog 0-0.

Otroligt harligt ska de bli med en retur-match och jag hoppas den blir lika bra!

Paus blir det idag fran tippe for min del da de inte finns nagot Sydamerikanskt idag.
Dock blir de en hel del Lordag natt och de kommer jag aterkomma med!

Trevlig speldag!
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zlotys (+5)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-17, 14:25   #54
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Da var det dags for en ny hel omgang i Brasseligan 2.
Forra rekarna slutade 2/4 mojliga och infor inatt har jag 4 st att erbjuda.

Ogiltigt spel-ID: 419152


3.25 pa Caetano? Nog for deras inledning inte har varit speciellt lovande sa ar de ett gymt starkt lag och icasa som inte ses mer som ett lag i nedre halvan i tabellen.
Icasa som borjat med likvardig inledning som Caetano har enligt mig ett samre lag pa benen individuellt sett. De som vill sakra lite grann finns DNB 2 till 2.20.

Ogiltigt spel-ID: 419171


Ogiltigt spel-ID: 419155


1an mot laget som ligger sist. Ponte Preta har visat att det ar deras år da dom ska upp i Serie A igen. Jag tippade emot de i forra omgangen och fick ata upp det. Oddset har redan sjunkit fran 2.40 - 2.10. Tror aven pa en malrik match i denna. Inbordes motena 2009-10 slutade med 4-1 samt 3-2 och Ponte Preta som gjort flest mal i liga mot laget som slappt in nast mest. 1.90 pa over 2.5 testas.

Ogiltigt spel-ID: 419162


Endast 2 matcher forra omgangen slutade med over 2.5 mal. Det maste bli en explosion denna omgangen. Denna matchen har forutsattningar med friska spelare och aven 2 inbordes som slutat 4-1 - 4-4. Parana som leder liga tillsammans med Ponte Preta, kommer vilja hanga med i toppen och Nauticio som endast ligger 2 poang bakom, satsar pa att ga om.
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder

Senast redigerad av trilion den 2011-06-17 klockan 15:43.
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-17, 22:43   #55
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sao Caetano går sakta neråt nu nere 2.90 och kommer nog gå ner mer innan match så passa på.

Även Ponte Preta går neråt!
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-18, 10:34   #56
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Kul med fokus på sydamerika i en speldagbok, skall som sagt bli intressant att följa.

SPn "Justified Bet" (se dagens post i SP delen) har idag Americana AH+0.5 borta mot Guarani som ett av sina drag. Kan man få en 2nd opinion på det? Det är nog bara du och Vlad som kan tänkas ha koll på den matchen...
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-18, 13:31   #57
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Soap Visa inlägg
Kul med fokus på sydamerika i en speldagbok, skall som sagt bli intressant att följa.

SPn "Justified Bet" (se dagens post i SP delen) har idag Americana AH+0.5 borta mot Guarani som ett av sina drag. Kan man få en 2nd opinion på det? Det är nog bara du och Vlad som kan tänkas ha koll på den matchen...
I saw my name like a batsignal. TrilioN får banna mig från dagboken om han inte gillar att jag lägger mig i

Verkar vara ett vettigt pick. Guarani saknar 3 ordinarie spelare idag,1:e Mv Emerson,Mb Neto och Vb Joao Paulo. Americana är svårspelade (Tråklag) och kommer med en defensiv uppställning med 3 centrala försvarare. Dessutom har de rutinerade gamle skyttekungen Dodo i bra form med mål i 2 raka matcher och han behöver inte många chanser för att näta.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+5)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-18, 14:48   #58
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
I saw my name like a batsignal. TrilioN får banna mig från dagboken om han inte gillar att jag lägger mig i

Verkar vara ett vettigt pick. Guarani saknar 3 ordinarie spelare idag,1:e Mv Emerson,Mb Neto och Vb Joao Paulo. Americana är svårspelade (Tråklag) och kommer med en defensiv uppställning med 3 centrala försvarare. Dessutom har de rutinerade gamle skyttekungen Dodo i bra form med mål i 2 raka matcher och han behöver inte många chanser för att näta.
Du är så gott som bannad!! haha nedå.

Som sagt är inte Serie B min startka liga utan har myyyckkkeett bättre koll på A-ligorna då de snackas om de hela tiden. Så du får gärna hjälpa till

Dock gillar jag inte att du tippat mot mig hela tiden :( hehe
__________________
Det gäller att förutse, inte att se
En bra statistik kan lätt sköljas bort med dåligt väder
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-18, 15:35   #59
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trilion Visa inlägg
Du är så gott som bannad!! haha nedå.

Som sagt är inte Serie B min startka liga utan har myyyckkkeett bättre koll på A-ligorna då de snackas om de hela tiden. Så du får gärna hjälpa till

Dock gillar jag inte att du tippat mot mig hela tiden :( hehe
Haha,det är lite så. Du hade tur med under i Ecuador btw,LDU Quito missade som svin hela matchen

Jag är 1-7 sista 8 spelen i Serie B så där borde du vara glad om jag är mot dig,hemsk liga. Håller med Serie A är lättare,bara Cruzeiro skärper till sig så ska det vara OK. Någon av oss kommer iaf att vinna i Nauticomatchen ikväll och lycka till med Ponte Preta.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-22, 18:56   #60
 
trilions avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 177
Sharp$: 760


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-06-23 Santos - Penarol (Copa Libertadores)



Datum: 2011-06-23
Tid: 02:50
Sport: Fotboll
Land: Sydamerika
Liga: Copa Libertadores
Match: Santos - Penarol
Period: ft

Spel: Över 2.5
Insats: 100
Odds: 2.05
Bolag:

Motivering:
Efter nagra dagar i skam efter Serie B sa har man vall hamtat lite nya krafter.

COPA LOBERTADORES FINAL 2!

Santos - Penarol


Santos:

Helt klart va de Penarol som var narmast segern pa hemmaplan medans Santos fiskade efter kontringar men denna gangen blir det annorlunda. 0-0 borta men kommer enda hem med press till Brasilien for ett guld de ska dom ta nu enligt folket..
Inga skador, nastan identisk laguppstallning mot matchen i Uruguay men ett STORT + ar att Ganso ar tillbaka och det kommer bli mer offensiv i Santos!

Penarol:

Hade behovt en vinst hemma for att ha en lite storre chans iallafall men nu blir det svart.
Det enda som talar for dom vore om dom fick in ett mal for da maste Santos gora 2.
Inga skador utan fullt manskap infor matchen i Penarol.


Ser inget varde i 1.44 Santos med for de som tycker kan man alltid chansa
lite pa X eller X2.

Finaler brukar vall inte sluta i mal men, skulle de komma ett tidigt mal maste nagot av lagen fram och for dom som sag match nr 1, sa borde forra motet slutat med 3-4 mal.

Hoppas verkligen folk kommer att kolla pa denna matchen. Forra matchen var sagolik och nu ar det upp till bevis for Santos om man kan gora det lika bra som Penarol.

GLHF
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
aroz (+1)
trilion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td