Dagboken kommer ändra karaktär framöver. Jag kommer fortsätta lira spel i min nuvarande dagbok men kommer nog inte skriva spelen här. Kanske blir det lite tankar om vissa spel men inget konkret.
Däremot tänkte jag prova ett litet projekt genom tennistrading. Detta är dock ett litet sommarprojekt som jag kommer göra när tid ges. Om detta inte blir allt för komplicerat att bokföra/skriva om tänker jag starta en ren tradingbok i augusti när även fotbollen kickar igång.
Denna dagbok kommer funka som så att jag förhoppnings kommer kunna ge tradingförslag innan matcherna. Under matchgång kommer jag försöka uppdatera vad jag gör under matchen. I många fall kommer jag bara skriva in resultatet i efterhand.
Detta projekt blir så gott som omöjligt att rygga mig till 100% för er som är intresserade då det oftast är alldeles för små tidsramar att röra sig på under en trade i en tennismatch. Jag hoppas kunna ge tillräckliga spelförslag innan matchstart i alla fall.
Sen vill jag som vanligt att folk kommer med egna ideer, spelförslag och diskussioner om trading. Det är alltid välkommet!
edit: Spreaden är främst för mig själv för att se om det blir enklare för mig att bokföra spel istället för mitt eget excel.
Tanken är att jag ska se vad jag kan göra med endast en 1000-lapp under sommaren. Risken jag kommer ligga ute med i vissa spel kommer bli lite väl högt i och med att jag har så lite att röra mig på men jag ska inte gå över 20% i alla fall.
Målet? Ingen aning, vill se hur långt jag kan ta en 1000-lapp innan augusti. Kanske bränner den på en vecka under Wimbledon, vem vet
Spreaden ska jag lägga in i min signatur