Riktigt höga odds på både Peng och Cibulkova. Peng var bra på gruset men på gräset såg hon inte lika imponerande ut. Oddset kommer nog sjunka men det blir nog inte så mycket med tanke på vilken kvart hon är med i.
Cibulkova är också med i denna kvarten så det är helt klart den tuffaste kvarten av dem alla. Wozniacki, Sharapova, Stosur, Goerges, Safarova, Gajdosova.
Om någon så är det nog Cibulkova som kan vara den stora överraskningen här. Hennes odds har hoppat upp rejält från 150 som jag tog henne på. 540 nu! Jag har köpt lite till så att jag hamnar på 390 ungefär i odds. Cibulkova tränas numer av samma tränare som gjorde Safina till världsetta. Hon är riktigt bra och jag skulle tro att hon kan ta sig till 4e omgången om hon spelar så bra som hon har gjort på sistone.
Om lite drygt en halvtimme sparkar det igång!
Jag kommer att börja traden på två matcher. Jag bokar Peer 1.32 mot Pervak. Peer är en skugga av sitt forna jag fortfarande. De här oddsen gillar jag väldigt mycket då marknaden inte kan röra sig alltför mycket åt fel håll ifall jag skulle visa mig ha fel. Jag börjar nog lugnt och ser ifall det blir en tidig break av någon spelare.
Pivovarova-Tatshvilli är en match med jämna odds. Jag har bokat Tatchvilli för en mindre peng här men man får vara snabb på att röda ut om Pivovarova startar taskigt och ligger under i eget servegame.
Sedan ska jag titta på streamen mellan Wickmayer - Lepchenko. Lepchenko är en tillräckligt smart spelare för att kunna störa Wickmayer lite. För oddset på 1.16 på Wickmayer är det givet att testa. Här finns det nog en god chans att kunna plocka lite ticks.
Herrsidan ska jag kolla hur oddsen rör sig under matchen. Det blir inte så stora förändringar på herrmatcherna i början då de spelar 5-setare såvida det inte är jämna startodds. Finns ofta bra värde i andra setet. Slamturneringarna brukar vara jämna på herrsidan. Oftast har du ett lite för lågt odds på någon spelare efter 1a setet. Är det första setet jämnt finns det ett fint värde att boka vinnaren av första oftast.
Vi får se. Nu ska jag sätta på lite kaffe och bänka mig vid datorn om en stund.
Lycka till allihopa! Nu kör det igång!