Ämne: Återkomst
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-20, 15:05   #24
Wagner
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2212
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Du kan fortfarande inte göra skillnad på äpplen och päron och eftersom du verkar så inbiten med ett destruktivt tänkande tror jag du får svårt att förstå saker ur min synpunkt, men ett sista försök får du.

Som sagt så är det mitt mål, och nästan krav på mig själv, att leverera vinstgivande MLB-spelförslag, men det finns fortfarande inga garantier, alla ryggar på egen risk och även världens bästa capper kommer ha månader där han/hon går med förlust. Försök hitta ett citat för mig där jag skriker ut bankränta, all-in fläskfilé eller garanti så lovar jag att krypa till korset och erkänna att jag medvetet försökt missleda användare till att förlora pengar, men innan du börjar leta kan jag redan nu meddela; det finns inga. Spelen var aldrig dåliga ur min synpunkt när jag la dem, utan det är först nu när jag kollar tillbaka i backspegeln som jag kan se att vissa av dem inte skulle spelats idag.

Om du inte ser den stora skillnaden på hur Sharps och Rekat drivs så vet jag inte om det är värt att förklara detaljerna, men önskar du en redogörelse kan du allt få en på vad skillnaderna mellan våra sidor är.
Fast det här lät ju som en garanti.

Citat:
Kommer be mars sammanfoga de två när säsongen är över. Första delen blev till stor del misslyckad därför att jag inte hade samma koll när jag var i Thailand. Det var helt enkelt osunt spelande. Går bara att ha totala statsen över sheetet under avataren så jag valde att skapa ett nytt så folk kan se att just nu är jag vinnande istället för att bara skymta över hur det gick från period 1. Kommer spela betydligt restriktivare med det nya sheetet dessutom.

Bloggen kommer att komma igång snarast också. https://www.sharps.se/forums/131230-post17.html
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat