|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-07-20, 14:51 | #16 |
Lite varning på denna blogg och sheet? Stänger ner det gamla som skulle gå så otroligt bra när man ligger på 91%?
|
|
2011-07-20, 14:55 | #17 | |
LL Cool J is hard as hell.
|
Citat:
Bloggen kommer att komma igång snarast också.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
|
|
2011-07-20, 15:12 | #18 |
Du som ska syssla med seriösa spel och som du skrev själv när du starta denna blogg så skulle de vara vinstgivande. Låter ju inte så bra när du säger att det var osunt spelande. Speciellt när du/denna sida klagar så mycker på andra forum som ni säger är oseriösa.
Timingen på affiliate länkarna och denna "vinstgivande" blogg är dessutom väldigt bra. |
|
2011-07-20, 15:19 | #19 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Citat:
Det tidigare sheetet återfinns i hans profil under listen Spreadsheets - https://www.sharps.se/spreadsheet/boone1 Som han själv dessutom säger kommer han sammanfoga dessa båda efter säsongen så statsen blir ju då korrekta. Och du, Boone. Se till att svara på mitt PM jag skickat dig. Senast redigerad av Overkill den 2011-07-20 klockan 15:21. |
|
2011-07-20, 15:30 | #20 | |
Citat:
Stängt ner kanske är fel ordval. Men du och andar förstår nog vad jag menar iställer för att märka ord? Sen att han ska sammanfoga dessa framgår inte utan det skrev han när jag frågade kring detta. Statsen kommer framstå som bättre än vad de kanske är under denna tid. |
||
2011-07-20, 15:31 | #21 | |
|
Citat:
Affiliatelänkarna glappade väl i och för sig med ungefär 2 månader, och dessutom är det allmänt känt att Pinnacle har de högsta oddsen på MLB och där har vi ett avtal som går ut på att vi får tillbaka en liten liten del av omsättningen så vad jag skulle ha för intresse att folk skulle spela ner sina kassor och minska sin omsättning där förstår jag inte hur det går ihop. Svarar strax performance.
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish." - To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. "We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+1) |
|
2011-07-20, 15:45 | #22 | |
Citat:
"Ni som känner till mig sedan tidigare vet att baseball är min passion och jag har varit väldigt framgångsrik de senaste åren med att bringa in pengar på min kunskap. Jag startar därför denna bloggen för att kunna dela med mig av dels lite vardagliga saker jag tycker är roliga, men först och främst för att dela med mig av vinstgivande MLB-spelförslag." Citerat från dig. Det är ju som du säger att ska ni framstå som en seriös sida så går det inte riktigt att framställa sig som frälsaren på MLB för att senare leverera dåliga spel. Men det är väl upp till er hur ni ska driva sidan. Där får ni göra hur ni vill såklart men då kan man inte kasta skit på andra spelforum. Angående affiliatelänkarna så är det exakt lika anledning som du beskyller Holms för att göra. |
||
2011-07-20, 15:52 | #23 | |
|
Citat:
Som sagt så är det mitt mål, och nästan krav på mig själv, att leverera vinstgivande MLB-spelförslag, men det finns fortfarande inga garantier, alla ryggar på egen risk och även världens bästa capper kommer ha månader där han/hon går med förlust. Försök hitta ett citat för mig där jag skriker ut bankränta, all-in fläskfilé eller garanti så lovar jag att krypa till korset och erkänna att jag medvetet försökt missleda användare till att förlora pengar, men innan du börjar leta kan jag redan nu meddela; det finns inga. Spelen var aldrig dåliga ur min synpunkt när jag la dem, utan det är först nu när jag kollar tillbaka i backspegeln som jag kan se att vissa av dem inte skulle spelats idag. Om du inte ser den stora skillnaden på hur Sharps och Rekat drivs så vet jag inte om det är värt att förklara detaljerna, men önskar du en redogörelse kan du allt få en på vad skillnaderna mellan våra sidor är.
|
|
2011-07-20, 16:05 | #24 | ||
Citat:
Citat:
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det Nu även på Twitter To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|||
2011-07-20, 16:10 | #25 |
|
Menade det inte som att det är garanti det där heller, även om jag ser hur det kan misstolkas. Det jag menar med detta är att mitt "flow" är tillbaka till det ursprungliga sen jag kommit hem till Sverige igen. Klassar tiden i Thailand som ett misslyckande men är nu tillbaka till goda vanor igen.
|
2011-07-20, 16:27 | #26 | |
Citat:
Det du har skrivit kan ju lätt misstolkas för en garanti att leverara vinstgivande spel eller hur? Det är ju inte första gången det händer på denna sida att det blir så. Nu är ju inte Mlb säsongen över så du kan ju rädda detta. Önskar dig all lycka med det! Givetvis kommer det dåliga månader där man går med förlust men varför då byta sheet och inte fortsätta på det gamla? Framställer man sig själv om en riktigt bra capper som du gör så är det väl ingen ursäkt att du har varit i Thailand, är väl bättre att strunta i att lägga upp spel då? Jag ser skillnaden men i slutändan tycker jag inte det är så stor skillnad som ni vill framställa det. Förutom på folket som hänger på respektive sida. Som iofs är en stor del av vad siterna är. |
||
2011-07-20, 16:35 | #27 | |
|
Citat:
Och ja, hade jag vetat om vilken skillnad det skulle vara att reka i Thailand och hemma i Sverige så hade jag inte gett mig på det, men bollen var redan i rullning när jag insåg det och att abrupt försvinna var inget alternativ så jag försökte ändra det tills jag insåg att det var bäst att vänta med fortsättningen tills jag kommit hem till Sverige. Alla med på hur jag resonerar?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2) |
|
2011-07-20, 16:52 | #28 |
Kan det ha varit den lilla Singhan som gjorde skillnaden?
Vad säger du To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2011-07-20, 17:02 | #29 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 987NHL Grind 14-15 Stats: 19 - 31 - 3 ROI: 93.74% Vinstprocent: 38.00% |
Lite väl ödmjuk nu Boone?
Stats: 33 - 40 - 5 ROI: 91.41% Vinstprocent: 45.00% Varför skulle detta vara så svårt att vända till plus? |
2011-07-20, 17:14 | #30 |
|
Haha, föredrog Chang men visst blev det en och annan öl. Tror inte det påverkade dock!
Om vi räknar med ett spel om dagen och att det nu är ungefär 50 till spelbara dagar på säsongen så krävs det att jag går ungefär 30-20 ~ 60% för att hamna på plus, och inte ens under min bästa säsong har jag haft 60% [låg på 57.3]. Så om jag inte börjar spela fler spel om dagen, vilket i och för sig är möjligt senare, blir det nog svårt att klättra upp till plus. Ska såklart göra mitt bästa dock!
|
|