Citat:
Ursprungligen postat av Stekel
Bra jobbat!
Jag undrar lite om du inte tycker att oddsvärderingen på Lord Capar/Nemo är lite väl optimistisk. Själv tycker jag egentligen att 1,95 var marginellt som bäst men 1,65 kan du väl ändå inte stå fast vid att det var överodds? Jag antar att du la hård vikt vid "form slår klass" men med tanke på Nemos insatser i guldloppen så kan man knappast kalla honom formlös. Fint lopp han fick för övrigt, var skyldig att ta andraplatsen efter den resan för att få godkänt tycker jag.
|
Tackar!
Enig, i efterhand! Det jag lade den största vikten på var att Lord Capar skulle blåsa till spets och släppa! Att Monser Drive nu felade gjorde att Örjan fick ta upp lite och hamnade i maskin...
Vem fan hade trott att Gidde TH skulle sitta i spets efter ett par hundra körda? Inte jag, i all fall! När sedan GH Nemo kunde smita ner invändigt före Lorden så blev ju allt fel! Sedan körde ju Jörgen (ett djävla as enligt mig) snävt och skulle aldrig fått fritt spurtutrymme över upploppet - han störde ju Laughing Stock grovt, när han tog sig ut och klippte benen på denne... Fy, fan vad han vinglar och far med hästkraken...
Sedan Låg Lord Capar på alldeles för hårt i ryggar, men var mer än lovligt blek ändå! Kanske satt senaste loppet i kroppen på honom?!
Men, ändå - en Lord Capar i ledningen och släpp och Jörgen i fjärde ytter som det normalt blir så tycker jag inte att min värdering var helt åt helvete - men med facit i hand, så kanske...
/Badass