Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-24, 01:57   #398
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Det är värt att spela till 1.65 men samtidigt är det inget överodds.

Jag får det inte att gå ihop..

Om du inte får detta att gå ihop, så vet jag inte vad jag skall säga till dig!

Till vilken siffra skall jag, enligt dig, sätta för att det skall vara ett "överodds"? Allt ned till 1.65, i detta fall, är ett spel värt att spela till - ergo, ett överodds!

Vad är det du är ute efter? Du måste ju förstå att jag inte kan, i detta fall, sätta det högsta överoddset till 1.95 men sedan inte sätta ett minsta "överodds"! I detta fall anser jag att 1.65 är det minsta "överoddset" du kan spela till! Detta är en "service"!

Jag skulle kunna göra det enkelt för mig själv genom att göra som de allra flesta och det är att INTE alls skriva ut det nedersta värdet för ett "överodds" - men jag anser detta har ett syfte/värde det med...

Vidare; var har jag skrivit att det, i detta specifika fall, inte är värt att spela till 1.65, för att det INTE skulle vara ett "överodds"? Det finns inte...

Det jag aviserar i mina rekar/picks är just att spelvärdet finns mellan två numeriska variabler, i detta fall, i fallande skala, mellan 1.95 ned till 1.65! Allt under 1.65 är inte värt att spela till... Under 1.65, i detta specifika fall, är det inte värt att spela!

Jag hoppas därtill, att ingen följer mina picks/rekar, utan att själv analysera i alla fall en liten del utav grovjobbet jag gjort, nämligen det att ha hittat ett "överodds" - allt enligt mina parametrar, så klart! Det är därför jag oftast skriver "ned till runt". Allt för att läsaren själv skall få avgöra om de sista tiondelarna sitter där de skall!

Lite får man faktiskt tänka själv - hur svårt kan det vara?

/Badass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5)

Senast redigerad av Badass den 2011-07-24 klockan 03:10.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat