Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-26, 14:59   #445
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Precis det jag fikar efter (eller vad nu regeln heter, har inte läst deras regelverk på ett halvår och jag antar att det inte ändrats) och jag påstår inte att du ljuger heller, jag var mer nyfiken på om b365 använder regeln eller inte. Har för mig att jag också "klarat mig" undan den nån gång. Verkar alltså som att de inte använder sig av den i alla lägen alltså (om de nu använder den alls), lite konstigt av dem kan jag tycka men det kanske är innebär en administrativ/teknisk kostnad för dem så de skiter i det.

Fint odds blev det iaf efter strykningen och den satt ju också så slutet gott allting gott!

Jag vill faktiskt påminna mig att jag fler gånger blivit "friad", dvs det odds jag spelat till har stått, än att de ändrat detta... Kanske för att man var en notorisk looser innan jag började bokföra mina spel, de tyckte kanske synd om mig...

Nej, skämt åsido så kan jag inte påminna mig mer än ett par handfull ändringar av 100-tals som borde blivit det... Konstigt men inget jag tänker ta med dem personligen...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat