Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-25, 20:08   #436
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Bra dag med +6.4 units...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 20:12   #437
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Bra dag med +6.4 units...!

/Badass
Snyggt men fick du verkligen 2,50 på MD, har för mig hon stod i det innan strykningen?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 20:22   #438
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Snyggt men fick du verkligen 2,50 på MD, har för mig hon stod i det innan strykningen?

Fick den troligtvis "precis" innan - lade spelet ungefär när jag fick reda på att RR var struken... Torsk som man är ville jag hitta ett annat lir!

I bland lägger jag ut spelen i "dagboken" före jag själv spelar och ibland tvärtom - beror helt enkel på hur bra spelen känns... Men då detta spel ändå låg kvar en tid efter strykningen så valde jag att lägga ut det!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 20:28   #439
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Japp 2.50 fick man på bet365 dom var sjukt sega med strykningen även fast jag lirade det innan det skrevs här Tackar för H2Hen i sista med!
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 20:38   #440
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingofding Visa inlägg
Japp 2.50 fick man på bet365 dom var sjukt sega med strykningen även fast jag lirade det innan det skrevs här Tackar för H2Hen i sista med!
Varsegod, kingofding...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 20:40   #441
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ni spelade alltså innan strykningen? Då fick ni inte det odds ni spelade till om jag minns deras regler rätt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 21:04   #442
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Ni spelade alltså innan strykningen? Då fick ni inte det odds ni spelade till om jag minns deras regler rätt.

Jag fick då 2.50 när jag lade spelet 19:06! Inget minskat odds heller efter detta! Förstår du "fikar" efter Tattersalls 4, eller vad fan det heter?! Har många gånger spelat FÖRE/EFTER en strykning men ändå fått det fulla/hela oddset som jag spelat till - även om det i reglerna står att dessa skall minskas inom vissa procentuella intervaller...!

Påstår du att jag ljuger?!

Detta är det sista jag kommenterar i frågan!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 21:40   #443
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

2011-07-26 Russel November - Commander Crowe (Trav)



Datum: 2011-07-26
Tid: 21:01
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Russel November - Commander Crowe
Period: Annat

Spel: Russel November H2H
Insats: 4
Odds: 2.55
Bolag: Expekt

Motivering:
Dagens rek! (26/7)

H2H/Jägersro Lopp 10/Spelstopp 21:01/Expekt

Russel November - Commander Crowe

Här spelas Russel November, 4 units till höga 2.55 - spelbart ned till runt 2.15!

Russel November kommer här ner i banan direkt bakom snabba Brioni, Local Conch hinner aldrig med att täppa till bakom... Var hamnar Commander Crowe - utvändigt ledaren eller så blir denne hängande i första kurvan och då är denne redan rökt. Russel var senast knappt slagen utav Commadern men har nu ett bättre utgångsläge! Är dessutom klart vassare med ett lopp på väntan än CC, som mest lever på styrkan!

CC har dock, på sistone, mest "floppat" på nordisk mark! Väldigt länge sedan denne vann ett lopp på svensk mark som denne hade något motstånd att tala om...

Russel November har visserligen ej heller han rosat marknaden här i norr - men här räknar jag kallt med att hans speedresurser talar sitt språk över upploppet! Russel November har få övermän på kortspeed, när denne är i form...

Dessutom ger jag inte mycket för Christophe Martens köregenskaper - en mycket ovårdad kusk som oftast kör med huvudet under armen - detta passar absolut inte i Norden där hjärnan avgör taktik och inte hjärtat... Bliv inte förvånade om denne kretin kör över minst ett ekipage, på väg ned i banan, i början av loppet!

Nej, detta vinner Russel November, helt klart!

----------------------------------------------------------

Håll ögonen öppna ifall andra bolag lägger ett högre odds än detta - skulle i sådana fall vara Nordicbet och/eller Bet365! Endast Expekt som lagt odds vid denna tidpunkt... Vid tidiga spel så försök ändå att behålla kylan och lyssna på vad kuskar och tränare säger på tävlingsdagen - har kusen rest bra, värmning och provstart - risken är alltid att oddset försvinner men det uppväger sig självt i längden om nyttig information framkommer...!


Lycka till, om någon följer...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-25, 22:46   #444
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Jag fick då 2.50 när jag lade spelet 19:06! Inget minskat odds heller efter detta! Förstår du "fikar" efter Tattersalls 4, eller vad fan det heter?! Har många gånger spelat FÖRE/EFTER en strykning men ändå fått det fulla/hela oddset som jag spelat till - även om det i reglerna står att dessa skall minskas inom vissa procentuella intervaller...!

Påstår du att jag ljuger?!

Detta är det sista jag kommenterar i frågan!

/Badass
Precis det jag fikar efter (eller vad nu regeln heter, har inte läst deras regelverk på ett halvår och jag antar att det inte ändrats) och jag påstår inte att du ljuger heller, jag var mer nyfiken på om b365 använder regeln eller inte. Har för mig att jag också "klarat mig" undan den nån gång. Verkar alltså som att de inte använder sig av den i alla lägen alltså (om de nu använder den alls), lite konstigt av dem kan jag tycka men det kanske är innebär en administrativ/teknisk kostnad för dem så de skiter i det.

Fint odds blev det iaf efter strykningen och den satt ju också så slutet gott allting gott!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 13:59   #445
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Precis det jag fikar efter (eller vad nu regeln heter, har inte läst deras regelverk på ett halvår och jag antar att det inte ändrats) och jag påstår inte att du ljuger heller, jag var mer nyfiken på om b365 använder regeln eller inte. Har för mig att jag också "klarat mig" undan den nån gång. Verkar alltså som att de inte använder sig av den i alla lägen alltså (om de nu använder den alls), lite konstigt av dem kan jag tycka men det kanske är innebär en administrativ/teknisk kostnad för dem så de skiter i det.

Fint odds blev det iaf efter strykningen och den satt ju också så slutet gott allting gott!

Jag vill faktiskt påminna mig att jag fler gånger blivit "friad", dvs det odds jag spelat till har stått, än att de ändrat detta... Kanske för att man var en notorisk looser innan jag började bokföra mina spel, de tyckte kanske synd om mig...

Nej, skämt åsido så kan jag inte påminna mig mer än ett par handfull ändringar av 100-tals som borde blivit det... Konstigt men inget jag tänker ta med dem personligen...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 14:45   #446
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

2011-07-26 Growup-Yoggi Hornline-Orion F.H.-Odette Vang - Simb Mark (Trav)



Datum: 2011-07-26
Tid: 19:08
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Growup-Yoggi Hornline-Orion F.H.-Odette Vang - Simb Mark
Period: ft

Spel: Simb Mark H5H
Insats: 3
Odds: 4.05
Bolag: Nordicbet

Motivering:
H5H/Jägersro Lopp 5Spelstopp 19:08/Nordicbet

Growup-Yoggi Hornline-Simb Mark-Orion F.H.-Odette Vang

Här spelar jag för ovanlighetens skulle en H5H - Simb Mark. 3 units till 4.05 - spelbar ned till runt 2.70 - detta då jag anser Simb Mark kan byta plats med Growup, både i ranking och odds...

Svårast emot är Yoggi Hornline, så denne som är lite försiktig "garderar" upp med denne! Growup har inte visat något på länge och även om formen troligtvis är bra får han visa något i lopp också.

Yoggi Hornline, som sagt, svårast emot men denne är en strulputte och galopperar alldelse för ofta för att spelas här - bakspåret klarar han bra men det kan häxa härifrån.

Både Orion F.H. och Odette Vang är bortlottade så jag tror på riktigt bra chans för Simb Mark som gjorde det riktigt bra senast och här har ett utmärkt läge - antingen smyger han med invändigt, vilket jag skulle föredra, eller så ligger han kvar perfekt i andra, tredje ytter - bra vilket som! Gör nästan alltid bra prestationer på kvällens bana, Jägersro...

Lycka till, om någon följer...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 15:03   #447
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Dagens pick!

H5H/Jägersro Lopp 10/Spelstopp 21:05/Nordicbet

Joke Face-Commander Crowe-Beanie MM-Torvald Palema-Russel November

Detta odds höll jag på att missa - trodde jag skulle ramla av stolen när jag såg detta drömodds!

Anser att Russel November skall rankas tvåa av dessa bakom Joke Face, som dock ändå troligtvis får en tuff resa... Får bara Russel November en fin smygresa vilket det är stora möjligheter här ifrån så skall denne städa av de flesta över upploppet... Äger en enormt vass speed - även om den inte är som i fornstora dagar så biter det rejält när denna sätts in..

Russel November spelas 3 units till 8.40 hos Nordicbet! Otroligt bra odds! Skulle eventuellt vara värt någon unit till, men har redan en annan rek med Russel November och vill inte lägga alla ägg i en korg...

Lycka till, om någon följer...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 15:19   #448
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Skulle vilka veta vad du tror om löpcenariot i Hugo Åbergs idag? Själv tror jag att Joke Face sitter i ledningen innan 500m gått. Brioni är ju chanslös i loppet om han kör till spets så antar att han tas lungt från start och tar en bra position i andra spår? Åke var ju grymmt missnöjd med att han inte laddade senast som han tänkt göra med Torvald så nu när han är nerstruken ett spår lär han trycka av rejält från start och bör ju släppa när ludde kommer med Joke Face?
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 15:23   #449
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 301
Sharp$: 2658
Standard

Kan ju även tillägga att Ågårds Lars bör vara klar idag..
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 15:47   #450
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Du ser Badass, enda sedan jag välsignade din dagbok med kommentaren att låta bli vinnarspel har du alltid haft vinnande dagar
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td