Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-29, 12:22   #762
Badass
Banned

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det är tyvärr så det är i den här branschen, och desto mer just i trav där så mycket mer kan hända och oddsen i allmänhet är högre än i många andra sporter. Det är en konst i sig att lära sig ta förluster utan att tappa huvudet och jaga förluster med för stora insatser eller lägga oövertänkta spel. Det jag skulle tipsa om när det tar emot är att du kollar igenom dina spel och funderar på om det faktiskt var oflyt eller bara ett dåligt spel. Oinlämnade kuponger är inte så mycket att göra åt, men trösta dig med att de flesta du inte lämnar in kommer du torska på så den tusenlappen sparar du nog igen framöver. Tänk på att du faktiskt var rätt ute och satte den istället!

Du bör väl egentligen skippa streckspelen om du ska ha korrekt BRM. Det bör jag och många andra också men det är ju lite för roligt så det blir lite strölappar här och där. Jag vet inte vad en BRM-app ska hjälpa dig med, BRM bör du nog läsa på om och lära dig av istället för att ha en app som berättar för dig när du ska äta, skita och betta.

Bokför
Ha en insatsplan
Ha en tillräckligt stor kassa
Lägg inte för mycket av kassan på ett spel
Tänk till ordentligt innan spel, läs på (inte bara startlistan)!
Analysera resultaten, fanns det verkligen värde? Missade du något viktigt?

Det viktigaste glömde du - "Spela INTE för mer pengar än vad du har råd att förlora"! Spela alltså inte bort hyrespengarna på en "säker" vinnare...

Lycka till!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat