Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-28, 18:15   #751
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Ryggar Sacha i boken med 4 units...! Ett riktigt bra odds och här kommer vi få se en sköljning av fältet som heter duga, tror jag...

Håll i hatten!

/Badass
Ja vi får se om han beslutar sig för en klassisk Svanstedtare eller om han rundar tidigt när han nu har en fransos, bara han vinner så är jag nöjd!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 20:00   #752
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Nemas problemas för Sacha, gasen i bott på bortre lång och hejdå till övriga! Fick det lite kört i händerna när Zacke svarade spets men jag tror han krossat Björn från dödens ändå annars.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 20:01   #753
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Hoppas att jag inte får in en skräll i sista nu, det vore så överjävligt illa att missa en välbetald sexa på att strecka Conny G före Goop...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 20:04   #754
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Hoppas att jag inte får in en skräll i sista nu, det vore så överjävligt illa att missa en välbetald sexa på att strecka Conny G före Goop...

Håller med - vad fan tänkte vi med...? Men jag kan erkänna att Proppeller bara föll bort för mig, såg den inte ens i startlistan - var alltså ALDRIG aktuell hos mig! Lite otäckt egntligen - man kollar ju för fan ALLA hästar!!!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 20:06   #755
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nemas problemas för Sacha, gasen i bott på bortre lång och hejdå till övriga! Fick det lite kört i händerna när Zacke svarade spets men jag tror han krossat Björn från dödens ändå annars.

Ja, det var skönt! Och Ber Spin L.G två PRECIIIS före Naimi - kunde inte bli bättre! Har nu spik på trean i en dubbel!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 20:10   #756
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Håller med - vad fan tänkte vi med...? Men jag kan erkänna att Proppeller bara föll bort för mig, såg den inte ens i startlistan - var alltså ALDRIG aktuell hos mig! Lite otäckt egntligen - man kollar ju för fan ALLA hästar!!!

/Badass
Mmm, det sura är att jag tittade extra noga för jag jämförde den i H2H mot Juuls styrning. Sen när jag skulle strecka bara totalglömde jag den! Relativt hög galopprocent men strecken var vägde ju upp det med råge idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 20:22   #757
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Hagmyren 30/7

V75-7 El Sueco V 5,50 Exp
-Ohlsson har i intervju gett förklaring på floppen senast och säger sig ha fått bra rapporter från tränaren inför detta. Värsta motståndet på bakspår, sprint och spetsläge är alla bra plusfaktorer för denna. På gränsen till maxspel med detta odds. Har väntat några timmar på att b365 ska släppa odds men lägger spel nu då jag inte tror detta står sig tills imorrn, ska vara övervärde ner till 4,00 och kanske en bit till. Tror inte b365 släpper odds över 5,00 heller. 1u

Edit:

V75-1 Ramana Repoort V/P 55,00/7,50 Exp
-Kan inte låta bli den här! Trashank som var etta och tvåa i sina två felfria klass 2-försök ifjol (ettan före Parkin som vi sett klättra genom klasserna på sistone). Lär vara iordningställd så gott det bara går med tanke på att det är sista chansen på länge i V75 då hon tappar ALLA sina poäng vid nolla här! Hårt motstånd gör att det kan bli svårt att räcka till seger även om felfri men oddsen är riktigt höga. Fynda nu! 1u/1u
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Stekel den 2011-07-28 klockan 21:01.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-28, 21:57   #758
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

FAN nu måste jag skriva av mig optimal otur idag. Spelade VP på Belinda ROMsås och vad händer? Leder runtom sista 500 händer något och sen byebye. Placerar sig 4. Den stod i nästa 8 x innan. Sen missade jag och lämna in v65 idag som sedan visade sig vara rätt rad byebye 1000 lapp där. Tar upp jakten på miljonerna imorgon det kan inte bli sämre än så här. Nu behöver jag ett seriöst stalltips så detta vänder

Men det e väll som alltid med Trav vissa veckor går det asbra sen vänder det och blir såhär ett tag. Jag kommer snart sätta upp ett seriöst BRM för att föra lite mer statistik över bettingen. Någon som har tips hur jag ska göra? Jag eftersökte en bra BRM app för iphone för några månader sen, ingen som vet någon?
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 10:15   #759
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travaren Visa inlägg
FAN nu måste jag skriva av mig optimal otur idag. Spelade VP på Belinda ROMsås och vad händer? Leder runtom sista 500 händer något och sen byebye. Placerar sig 4. Den stod i nästa 8 x innan. Sen missade jag och lämna in v65 idag som sedan visade sig vara rätt rad byebye 1000 lapp där. Tar upp jakten på miljonerna imorgon det kan inte bli sämre än så här. Nu behöver jag ett seriöst stalltips så detta vänder

Men det e väll som alltid med Trav vissa veckor går det asbra sen vänder det och blir såhär ett tag. Jag kommer snart sätta upp ett seriöst BRM för att föra lite mer statistik över bettingen. Någon som har tips hur jag ska göra? Jag eftersökte en bra BRM app för iphone för några månader sen, ingen som vet någon?
Det är tyvärr så det är i den här branschen, och desto mer just i trav där så mycket mer kan hända och oddsen i allmänhet är högre än i många andra sporter. Det är en konst i sig att lära sig ta förluster utan att tappa huvudet och jaga förluster med för stora insatser eller lägga oövertänkta spel. Det jag skulle tipsa om när det tar emot är att du kollar igenom dina spel och funderar på om det faktiskt var oflyt eller bara ett dåligt spel. Oinlämnade kuponger är inte så mycket att göra åt, men trösta dig med att de flesta du inte lämnar in kommer du torska på så den tusenlappen sparar du nog igen framöver. Tänk på att du faktiskt var rätt ute och satte den istället!

Du bör väl egentligen skippa streckspelen om du ska ha korrekt BRM. Det bör jag och många andra också men det är ju lite för roligt så det blir lite strölappar här och där. Jag vet inte vad en BRM-app ska hjälpa dig med, BRM bör du nog läsa på om och lära dig av istället för att ha en app som berättar för dig när du ska äta, skita och betta.

Bokför
Ha en insatsplan
Ha en tillräckligt stor kassa
Lägg inte för mycket av kassan på ett spel
Tänk till ordentligt innan spel, läs på (inte bara startlistan)!
Analysera resultaten, fanns det verkligen värde? Missade du något viktigt?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 10:16   #760
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ramana Repoort nere i 35(Exp)/25(b365) nu, känns skönt att jag högg den direkt på 55 igår! El Sueco finns fortfarande till 5,50 hos båda bolagen!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 10:47   #761
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Lindesberg 29/7

V4-2 Jazz Spirit/Peo Trot 2,10 Exp
-Galopphäst (~40%) mot relativt travsäker (~10%). Femtespår med ordinär kusk mot springspår på tillägg utan full startfålla framför och riktigt bra voltkusk. Dessa två faktorer räcker långt här, på gränsen till maxspel! 2u

V4-4 Red Hot Dynamite V 1,85 b365
-Möter "ingenting" idag. Gamlingen Flying Herkules vann på bra tid senast men en gladtid på många tillägg och ska inte kunna upprepa här. Dig For Dollars var före RHD i senaste starten men fick då en mycket mycket bättre resa och var ändå tvungen att kämpa för att sega sig förbi sista biten. 2u
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 11:22   #762
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det är tyvärr så det är i den här branschen, och desto mer just i trav där så mycket mer kan hända och oddsen i allmänhet är högre än i många andra sporter. Det är en konst i sig att lära sig ta förluster utan att tappa huvudet och jaga förluster med för stora insatser eller lägga oövertänkta spel. Det jag skulle tipsa om när det tar emot är att du kollar igenom dina spel och funderar på om det faktiskt var oflyt eller bara ett dåligt spel. Oinlämnade kuponger är inte så mycket att göra åt, men trösta dig med att de flesta du inte lämnar in kommer du torska på så den tusenlappen sparar du nog igen framöver. Tänk på att du faktiskt var rätt ute och satte den istället!

Du bör väl egentligen skippa streckspelen om du ska ha korrekt BRM. Det bör jag och många andra också men det är ju lite för roligt så det blir lite strölappar här och där. Jag vet inte vad en BRM-app ska hjälpa dig med, BRM bör du nog läsa på om och lära dig av istället för att ha en app som berättar för dig när du ska äta, skita och betta.

Bokför
Ha en insatsplan
Ha en tillräckligt stor kassa
Lägg inte för mycket av kassan på ett spel
Tänk till ordentligt innan spel, läs på (inte bara startlistan)!
Analysera resultaten, fanns det verkligen värde? Missade du något viktigt?

Det viktigaste glömde du - "Spela INTE för mer pengar än vad du har råd att förlora"! Spela alltså inte bort hyrespengarna på en "säker" vinnare...

Lycka till!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 12:27   #763
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Det viktigaste glömde du - "Spela INTE för mer pengar än vad du har råd att förlora"! Spela alltså inte bort hyrespengarna på en "säker" vinnare...

Lycka till!

/Badass
Sant. Ligger väl under punkterna ha en tillräckligt stor kassa och lägg inte för mycket av kassan på ett spel, men det tåls att återupprepas såklart för några säkra vinnare finns det inte.


Dryg lunch idag, Jazz Spirit var klar men Partanen hade paradoxalt nog maxflyt när han galopperade och kom igenom så jävla bra invändigt sista biten att han kunde gå förbi 10 meter före mål. Hade aldrig sett dagens ljus om han gått felfritt och blivit kvar i rygg ledaren.

Red Hot värmde bra och kändes fin sa Olsson, och var skyldig att vinna tycker jag. Verkar inte ha varit ett genidrag att flytta honom till amatör direkt. Återstår att se om han blir betrodd igen i nästa start, i så fall kan det nog bli aktuellt att spela emot.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 12:32   #764
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Sant. Ligger väl under punkterna ha en tillräckligt stor kassa och lägg inte för mycket av kassan på ett spel, men det tåls att återupprepas såklart för några säkra vinnare finns det inte.


Dryg lunch idag, Jazz Spirit var klar men Partanen hade paradoxalt nog maxflyt när han galopperade och kom igenom så jävla bra invändigt sista biten att han kunde gå förbi 10 meter före mål. Hade aldrig sett dagens ljus om han gått felfritt och blivit kvar i rygg ledaren.

Red Hot värmde bra och kändes fin sa Olsson, och var skyldig att vinna tycker jag. Verkar inte ha varit ett genidrag att flytta honom till amatör direkt. Återstår att se om han blir betrodd igen i nästa start, i så fall kan det nog bli aktuellt att spela emot.

Otur med Jazzen där...!

Red Hot har jag nästan alltid tyckt varit överskattad - skall inte den gå i ledningen och få bestämma sitt egna tempo? Tror denna är slut!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-29, 13:18   #765
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Otur med Jazzen där...!

Red Hot har jag nästan alltid tyckt varit överskattad - skall inte den gå i ledningen och få bestämma sitt egna tempo? Tror denna är slut!

/Badass
Jo jag har då inte varit imponerad av den heller på länge men det här motståndet trodde jag nog han skulle lägga på rygg ändå.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td