Ämne: Solobass?
Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-05, 20:41   #7
MrGerrard

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 4136

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Kasta inte pengarna i sjön, hans sides är inte värda en krona och hans slams är väl lika bra som andra cappers kan ge dig gratis.

Hela solosportsinvestment.com är en scam-site, Demize har slaskat bort över 150 units sista veckorna och är numera all about crickets, och han ska vara "second to none".

Ett stort skämt är vad de är.
Demize har jag följt i över 1 1/2 år och han är så långt ifrån ett skämt man kan komma. Visst det har gått dåligt på sistone men han spelar med stora volymer och då blir det svängningar men hans resultat talat för sig själv. Han drar in seriösa pengar och är väldigt duktig på det han gör.
Solo har jag ingen riktig koll på följde honom ett tag då gick det bra sen kom han i en riktig svacka och då valde jag att bara tracka Demize. Nu vet jag inte hur det går för Solo men trots att Demize har loosat en del nu så ligger jag ändå +63U sen i mitten av April och det räknar jag som väl godkänt i min bok.
Shoebox har jag bara följt under NBA där han e helt outstandig.
Så hur du RobinD kan säga att det är en scamsite det är helt sinnessjukt. Har läst en hel del kommentarer och liknande som du skrivit på den här siten och tycker att du verkar vara en osäker person som måste kasta skit på andra för att må bra.
Jag vill inte ha något tjafs det är inte det jag är ute efter men att smutskasta Solo&Co bara för att du vill må bättre tycker jag är patetiskt
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat