Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-05, 16:56   #1
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 14
Sharp$: 70
Standard

Solobass?


Tjena!

har fått ett mail från Solo att jag kan få bli medlem för 50 dollar och då få se hans picks. Min fundering är går han fortfarande som tåget? :P

Edit tycker mig se att han verkar vara väldigt inaktiv nu? Senaste någon skrivit i hans forum är 1-2 veckor sedan!

Senast redigerad av aslako den 2011-08-05 klockan 16:58.
aslako är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 17:01   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Kasta inte pengarna i sjön, hans sides är inte värda en krona och hans slams är väl lika bra som andra cappers kan ge dig gratis.

Hela solosportsinvestment.com är en scam-site, Demize har slaskat bort över 150 units sista veckorna och är numera all about crickets, och han ska vara "second to none".

Ett stort skämt är vad de är.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 17:50   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Vad jag fått höra så har han börjat maila ut sina spel istället till de som "sponsrar" honom med 100 dollar eller vad det är.

Finns inget guld att hämta där iaf!

iCash har lite mer koll på honom så han kan säkert inflika något vi inte tagit upp än.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 18:06   #4
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Är det inte konstigt att de flesta som börjar bra och presterar tappar på en gång när massorna börjar följa dem. Hur många är på Sj55:s spel, och hur mycket tar han för sin tjänst? Däremot skall Solo ha cred att man lärde sig en hel del om 2-6 och hur man kan utnyttja det. Tillbaka till hockeyförberedelserna...stats!
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 18:46   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av umebon Visa inlägg
Är det inte konstigt att de flesta som börjar bra och presterar tappar på en gång när massorna börjar följa dem. Hur många är på Sj55:s spel, och hur mycket tar han för sin tjänst? Däremot skall Solo ha cred att man lärde sig en hel del om 2-6 och hur man kan utnyttja det. Tillbaka till hockeyförberedelserna...stats!
Det var inte Solo som började med 2-5/2-6 systemet. Det var en person som kallar sig för Stoffo. Dock utövade Solo det och spred vidare kunskapen.
Rätt ska vara rätt
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 19:07   #6
 
umebons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Monte Carlo
Inlägg: 338
Sharp$: 971
Standard

Inget att säga om det men det var en bra diskussion om 2-6 hos Solo, alltid trevligt att lära sig mer hela tiden. Någon som hört något från iCash nyligen?
umebon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 19:41   #7
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Kasta inte pengarna i sjön, hans sides är inte värda en krona och hans slams är väl lika bra som andra cappers kan ge dig gratis.

Hela solosportsinvestment.com är en scam-site, Demize har slaskat bort över 150 units sista veckorna och är numera all about crickets, och han ska vara "second to none".

Ett stort skämt är vad de är.
Demize har jag följt i över 1 1/2 år och han är så långt ifrån ett skämt man kan komma. Visst det har gått dåligt på sistone men han spelar med stora volymer och då blir det svängningar men hans resultat talat för sig själv. Han drar in seriösa pengar och är väldigt duktig på det han gör.
Solo har jag ingen riktig koll på följde honom ett tag då gick det bra sen kom han i en riktig svacka och då valde jag att bara tracka Demize. Nu vet jag inte hur det går för Solo men trots att Demize har loosat en del nu så ligger jag ändå +63U sen i mitten av April och det räknar jag som väl godkänt i min bok.
Shoebox har jag bara följt under NBA där han e helt outstandig.
Så hur du RobinD kan säga att det är en scamsite det är helt sinnessjukt. Har läst en hel del kommentarer och liknande som du skrivit på den här siten och tycker att du verkar vara en osäker person som måste kasta skit på andra för att må bra.
Jag vill inte ha något tjafs det är inte det jag är ute efter men att smutskasta Solo&Co bara för att du vill må bättre tycker jag är patetiskt
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 20:47   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrGerrard Visa inlägg
Demize har jag följt i över 1 1/2 år och han är så långt ifrån ett skämt man kan komma. Visst det har gått dåligt på sistone men han spelar med stora volymer och då blir det svängningar men hans resultat talat för sig själv. Han drar in seriösa pengar och är väldigt duktig på det han gör.
Solo har jag ingen riktig koll på följde honom ett tag då gick det bra sen kom han i en riktig svacka och då valde jag att bara tracka Demize. Nu vet jag inte hur det går för Solo men trots att Demize har loosat en del nu så ligger jag ändå +63U sen i mitten av April och det räknar jag som väl godkänt i min bok.
Shoebox har jag bara följt under NBA där han e helt outstandig.
Så hur du RobinD kan säga att det är en scamsite det är helt sinnessjukt. Har läst en hel del kommentarer och liknande som du skrivit på den här siten och tycker att du verkar vara en osäker person som måste kasta skit på andra för att må bra.
Jag vill inte ha något tjafs det är inte det jag är ute efter men att smutskasta Solo&Co bara för att du vill må bättre tycker jag är patetiskt
Du vet nog inte hela historian, Demize vinner majoriteten av sina vinster på sitt 2 half chase, han spelar dåliga linor på redan dåliga favoriter och jagar förluster därför får han svängningar.

Han ligger +63 u sedan mitten av april och jag ligger +180 sedan 21 March och han kallar sig second to none? När blev det en tävling?

Han är dessutom en kille som rekar linor som är felsatta av böcker och skäms inte för det trots att ingen kan följa i princip. Men visst, gillar man att spela 40+ spel om dagen och riskera orimligt stora % av din rulle så varsågod.

Jag mår varken bra eller dåligt av att kasta skit på andra, men jag tänker säga sanningen så folk förstår vad de ger sig in på.

Antar att det var du som skickade mailen till Demize som fick mig sparkad från deras site? Well done, det bästa som kunde ske faktiskt. Fick med mig många followers på min twitter och fått ett par tusenlappar i donationer för mina totaler.

Och jo det är en scamsite, när man försöker bygga upp en bild av att man är bäst och inte håller vad man lovar så är man en scam.

Jag känner till betydligt mer om Solo och Demize sedan deras tid på TSG än vad du vet om dem genom att ha hängt på deras forum, inget jag tänker outa här av respekt till alla inblandade.

Men fortsätt köp deras Las Vegas bullshit, men gå man från +250 till +63 över en 14 dagarsperiod så spelar det ingen roll att du en gång var på +250. Inte sund varians, utan dålig BRM som han dessutom sprider till andra som tror på deras glam talk.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+2)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 22:18   #9
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Har aldrig sagt att du är en sämre capper än vad han är och det är absolut ingen tävling. Har sett här att du gör bra resultat så du har säkert framtiden för dig. Har inte skickat något mail till någon, håller inte på med att skvallra, han sa det och hon sa det, det skiter jag fullständigt i. Blir bara sne när jag ser påhopp som jag inte tycker är berättigade och sen hur dom har betett sig mot dig det vet jag ingenting om och bryr mig faktiskt inte heller för mig har dom alltid agerat korrekt mot. Känner dom bättre än vad du tror men det här är ingen pissing contest så nu lägger vi ner.
Lycka till med ditt spel Robin och jag hoppas det går bra för Demize och dom andra, iallafall tills dess mina ligor börjar komma igång och jag kan börja lira eget istället för att rygga
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-05, 22:35   #10
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrGerrard Visa inlägg
Har aldrig sagt att du är en sämre capper än vad han är och det är absolut ingen tävling. Har sett här att du gör bra resultat så du har säkert framtiden för dig. Har inte skickat något mail till någon, håller inte på med att skvallra, han sa det och hon sa det, det skiter jag fullständigt i. Blir bara sne när jag ser påhopp som jag inte tycker är berättigade och sen hur dom har betett sig mot dig det vet jag ingenting om och bryr mig faktiskt inte heller för mig har dom alltid agerat korrekt mot. Känner dom bättre än vad du tror men det här är ingen pissing contest så nu lägger vi ner.
Lycka till med ditt spel Robin och jag hoppas det går bra för Demize och dom andra, iallafall tills dess mina ligor börjar komma igång och jag kan börja lira eget istället för att rygga
Vi är av olika uppfattning, inget konstigt med det och bra att TS får bägge sidor av myntet. Nough said!

Lycka till själv!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-07, 21:35   #11
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Hur mycket har Demize kvar av sina vinster nu? Club Brugge som B5 i premiermatchen i en serie, på bortaplan mot ett starkt hemmalag. 0-3 till 3-3 på stopptid trots rött kort, så oflyt javisst. Men man ska ha råd att tackla oflyt som en pålitlig capper.

Såg dessutom att han tweetade om att han stängt serier/en serie med 4-5 bets på samma match häromdagen.

BRM å det grövsta och min uppfattning blev inte direkt förändrad efter dagens utfall.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 19:52   #12
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Demize tiltade bort ytterliggare en B5 idag i en 2 half chase, kan det ha varit på Liverpool? Har han några vinster kvar nu eller är han helt black?

Erbjuder 1.20 på att Demize kommer försvinna spårlöst från twitter inom 2 månader och var borta i minst 3 månader.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td