Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-07, 22:26   #99
Slurf

Slurfs avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1961

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Lite väl OT nu, men Liverpool kommer inte vinna. Men top 4 tycker jag känns som Coin Flip.

Chelsea = Den bästa stommen påväg ned och har inte förstärkt med något jag är superimponerad utav än.

Utd = Bra maskin, frågetecken för målvakt.

Arsenal = Om Cesc lämnar missar de topp 4 tror jag.

Spurs = För ojämna för att orka hela vägen

City = Min vinnare om Tevez stannar och klarar att spela på samm nivå som tidigare, stark kandidat även utan.

Liverpool = Bra högstanivå, låg lägstanivå. Kan vi hålla ordning där bak och vinna de programenliga matcherna så är topp 4 coin flip som sagt.

Tar resten i Silly Season-tråden nu boys!
På pappret är City min vinnare, men jag tror de behöver någon säsong till för att utmana.

Jag tycker dock att det är ovanligt öppet iår, just det talar väl än del för att det blir United ändå, de är ju en maskin som du säger. Men jag tror inte att de vinner iår igen.

Liverpool
United
City
Chelsea
Arsenal (Arsenal hjul kommer inte ens att ramla av iår, de kommer aldrig att ens kunna hota.)
Tottenham
Everton
Fulham
Newcastle
Bolton
Stoke
WBA
Sunderland
QPR
Blackburn
Wolves
Norwich
Aston Villa (tror de kan få en riktigt skitsäsong, att de säljer av deras bästa lirare, Millner, Young, Barry osv kommer straffa sig nu, en långtidsskada på N'Zogbia Gabby eller Bent och man åker ur)
Wigan
Swansea
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat