Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-14, 13:17   #91
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Avej Visa inlägg
Manchester United have confirmed the signing of Blackburn Rovers highly rated youngster Phil Jones.

The 19-year-old, tipped as a future England captain by former Rover boss Sam Allardyce and current England under-21 coach Stuart Pearce, has penned a five-year deal at Old Trafford, with Sir Alex Ferguson believed to have shelled out £16.5 million to take the player to the Premier League champions.

Ingen vidare koll på denna grabb, någon ?

Angå de vänsterbackarna RobinD rabbla upp så är Cissokho waaaaaaaaaaay bättre än Clichy.
Phil Jones spås bli nästa storback i England, helt klart en bra värvning. Ställer mig dock frågan om det var rätt val att gå till en klubb som redan har Vidic/Ferdinand cementerade där bak. Visserligen är Rio skadad en del, men då har ju både Evans och Smalling fått fylla på och gjort det bra.

Känns lite som en värvning Utd gör för att han inte ska gå till någon annan toppkonkurrent, men det kanske är en naiv tanke.

Gällande Cissokho är jag beredd att hålla med, dock lär han bli dubbelt så dyr som Clichy, är han dubbelt så bra?I
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-14, 13:24   #92
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Det ryktas förövrigt om att Charlie Adam nu är klar för Liverpool och att han bara ska plita ned sin kråka på kontraktet.

Samtidigt dök massa rykten om att Meireles skulle vara påväg bort efter endast en säsong som dessutom var jäkligt bra för hans del.

Detta rykte känns larvigt imo, varför skulle vi göra oss av med en av våra bästa spelare för att vi köper in ny mittfältare?

Poulsen kommer skeppas, Aquilani kommer skeppas, Shelvey lär lånas ut och Spearing är inte bra nog för att skapa ett CL-lag med.

Kvar är alltså:

Lucas som är given på Liverpools defensiva mittfältsplats (och även på Brasiliens, se där vem hade rätt? VM 2014 som jag sa i chatten. Tacka gud för loggen)

Utöver Lucas har vi då Gerrard som blir mer och mer en spelare som spelare varannan match samt Adam och Meireles. På vilket sätt skulle detta vara för mycket?

Henderson är inte köpt till centrala mittfältet imo, åtminstone inte för att peta någon av de mer erfarna från dag 1.

Liverpool FC bygger en trupp, en trupp där 11an är vass och bänken består av Poulsen, Ngog, Shelvey och Cole skrämmer knappt Northampton..

Kolla på United, hur många mittfältare har inte Sör Rödnäsa?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-14, 13:51   #93
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 273

fredos MLB 2011
Stats: 63 - 41 - 1
ROI: 118.64%
Vinstprocent: 61.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Phil Jones spås bli nästa storback i England, helt klart en bra värvning. Ställer mig dock frågan om det var rätt val att gå till en klubb som redan har Vidic/Ferdinand cementerade där bak. Visserligen är Rio skadad en del, men då har ju både Evans och Smalling fått fylla på och gjort det bra.

Känns lite som en värvning Utd gör för att han inte ska gå till någon annan toppkonkurrent, men det kanske är en naiv tanke.

Gällande Cissokho är jag beredd att hålla med, dock lär han bli dubbelt så dyr som Clichy, är han dubbelt så bra?I

Det sägs att Ferguson haft ögonen på Jones ett tag men att han tänkte lägga vantarna på honom nästa säsong. Han ville att Jones skulle få spela regelbunden PL fotboll i en säsong till med andra ord. Men då Liverpool, Arsenal och Chelsea lade bud redan i år så var Ferguson "tvungen" att agera. Jag tror att SAF ser Jones och Smalling som det framtida mittbacks-paret efter att Ferdinand Vidic slutar. Evans har stagnerat lite i utvecklingen. Kanske betyder detta att han säljs. Eller kanske hans utveckling får en skjuts nu med tanke på konkurrenssituationen som råder i backlinjen.

Det ryktas även lite att Jones kommer att få spela som defensiv mittfältare. Big Sam som tränade Blackburn använde honom som det i några matcher och lovordade honom duktigt efter det. Vi får se hur SAF tänker med Jones. Personligen är jag väldigt nöjd med den värvningen.
fredo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-14, 14:33   #94
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Gällande Cissokho är jag beredd att hålla med, dock lär han bli dubbelt så dyr som Clichy, är han dubbelt så bra?I
Han är dubbelt så bra men han kostar nog 4x mer
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-14, 15:21   #95
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4135

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Tydligen så säger Phil Thompson ( fd Liverpool ledare) att Newcastles Jose Enrique är i praktiken klar för Liverpool. En bra värvning? jag är skeptisk om han verkligen är så bra som vissa vill hävda
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-14, 15:27   #96
 
isathans avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 31
Sharp$: 1372


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Att Gervinho är nära Arsenal oroar mig som Arsenal-fan. För det första så om ingen lämnar, vems plats ska han ta? I så fall ska, om övergången blir av, någon lämna vilket vore piss.

Samt tycker jag Gervinho liknar Quaresma. Blixtrar till emellanåt. De matcher jag sett i år med Lille har jag inte alls blivit imponerad. Om övergången blir av hoppas jag att jag kollat på fel matcher
isathan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-14, 15:30   #97
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Avej Visa inlägg
Han är dubbelt så bra men han kostar nog 4x mer
Enligt rykten skulle Cissokho kosta runt 9-10 millar och Clichy hälften, men det är ju rykten.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-23, 13:54   #98
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Manchester United set to announce £17m signing of Ashley Young from Aston Villa
England winger has successfully completed a medical in Manchester and could be confirmed as a United player on Thursday with a five-year contract


Fint då var Young klar

Borriello kritat på 4 år med Roma.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pacman (+1), Kalle (+1)
Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-07, 21:26   #99
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Lite väl OT nu, men Liverpool kommer inte vinna. Men top 4 tycker jag känns som Coin Flip.

Chelsea = Den bästa stommen påväg ned och har inte förstärkt med något jag är superimponerad utav än.

Utd = Bra maskin, frågetecken för målvakt.

Arsenal = Om Cesc lämnar missar de topp 4 tror jag.

Spurs = För ojämna för att orka hela vägen

City = Min vinnare om Tevez stannar och klarar att spela på samm nivå som tidigare, stark kandidat även utan.

Liverpool = Bra högstanivå, låg lägstanivå. Kan vi hålla ordning där bak och vinna de programenliga matcherna så är topp 4 coin flip som sagt.

Tar resten i Silly Season-tråden nu boys!
På pappret är City min vinnare, men jag tror de behöver någon säsong till för att utmana.

Jag tycker dock att det är ovanligt öppet iår, just det talar väl än del för att det blir United ändå, de är ju en maskin som du säger. Men jag tror inte att de vinner iår igen.

Liverpool
United
City
Chelsea
Arsenal (Arsenal hjul kommer inte ens att ramla av iår, de kommer aldrig att ens kunna hota.)
Tottenham
Everton
Fulham
Newcastle
Bolton
Stoke
WBA
Sunderland
QPR
Blackburn
Wolves
Norwich
Aston Villa (tror de kan få en riktigt skitsäsong, att de säljer av deras bästa lirare, Millner, Young, Barry osv kommer straffa sig nu, en långtidsskada på N'Zogbia Gabby eller Bent och man åker ur)
Wigan
Swansea
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-07, 21:41   #100
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 92
Sharp$: 659
Standard

En liten fingervisning fick vi idag, ManUtd klart överlägsna City. 2-2-målet var fotbollskonst när den är som bäst.
Håller ändå med om att PL blir jämn i år. ManUtd är min vinnare med Liverpool som utmanare. 3:a: står mellan Chelsea och Arsenal med fördel Chelsea.
ManUtd har en unik bredd i sin trupp. Hur många kan byta ut världens bästa (?) mittbackspar Vidic & Ferdinand i halvtid när man ligger under med 0-2 och sedan vinna med 3-2? Enda frågetecknet; målvaktsplatsen. Vi får se hur det artar sig, men osäkerhet på den platsen sprider sig i hela laget.
moregolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-07, 21:53   #101
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Oj, jag kan inte tro att Reds är redo för en titel. Inte hur mycket jag en försöker. Som jag ser det så måste vi ha in en vänsterback och en mittback utav klass för att kunna hota på allvar.

Ponera att vi får in Enrique eller Cissokho till vänsterkanten samt Cahill, Dann eller allra helst Micah Richards så skulle jag kunna tro att vi hade en titelchans.

Reina är världsklass i mål, frågan är om han inte är bäst i PL nu? Cech är inte lika bra längre, VDS slutar och De Gea för omogen fortfarande. Hart är bra, men har en bit till Pepe imo. Ingen annan i EPL är bättre än nämnda iaf.

Glen Johnson/Kelly på högerbacken är hög klass men inte absolut världsklass. Kelly är Englands nästa stora försvarare tror jag.

Vänsterbacken är för tunn med Jack Robinsson, Aurelio och GJ som vikarie.

Mittbackarna Skrtl, Agger, Carra är bra men inte världsklass. Agger är världsklass som hel vilket han sällan är. De andra två är solida men inte mer. Behöver ha in en stark mittback till.

Defensiv mittfält Lucas Leiva är en världsklasspelare. Finns otalig mängd statistik som visar hans värde från förra året som en hel fotbollsvärld av soffcoacher inte ser när de kollar på fotboll. Tror att man kan spela med 3 centrala offensiva mittfältare och att allt blir bra då. Ordinarie i brasiliens landslag, enough said.

Centralt mittfält: Gerrard, Adam, Hendo, Spearing, Shelvey, Aquilani, Meireles: Här finns allt, kreativitet, intensitet, talang, passningsfötter, skott, krossar, djupledslöpningar etc. Bra mix och jag hoppas att alla stannar om de inte själva verkligen vill bort.

Kanter: Kuyt, Downing, Suarez, Hendo, Rodrigues: Här finns verkligen allt med, saknas kanske en riktigt bred högerytter även om Downing kan och kommer spela en del där i år.

Anfall: Carroll, Suarez, Ngog: Tyngd, teknik och kreativitet. Saknar dock ett bättre alternativ till Carroll. Ngog är och kommer troligen aldrig bli bra nog för en titelutmanare i EPL.

Topp 4 är mitt mål i år och jag tror vi tar det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2), Slurf (+2)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-07, 22:22   #102
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Oj, jag kan inte tro att Reds är redo för en titel. Inte hur mycket jag en försöker. Som jag ser det så måste vi ha in en vänsterback och en mittback utav klass för att kunna hota på allvar.
.
Du glömde nämna att vi äntligen har en tränare som kan utmnana de andra! En tränare i värdsklass som för samman laget, suppotrarna och som har stöd från ägarna, ha mkt stor betydelse!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-07, 22:23   #103
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Teteh Bangura klar för Bursaspor

Mycket smart flytt av Teteh, lagom stor klubb där han kommer få speltid och chans att glänsa i en turkiskt topplag.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-07, 22:25   #104
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Du glömde nämna att vi äntligen har en tränare som kan utmnana de andra! En tränare i värdsklass som för samman laget, suppotrarna och som har stöd från ägarna, ha mkt stor betydelse!
Ja det är sant, det har vi. Laget som helhet är ju viktigare än varje enskild spelare för sig. Det visade vi när vi vann CL och kom 2 i ligan med en trupp som egentligen var svagare än våra konkurrenter.

Den mentaliteten och gemenskapen tror jag Kenny tar med sig, plus att han såklart är en erkänt duktig manager. Vunnit ligan med Blackburn ffs, gör om det om ni kan
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-07, 22:27   #105
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Teteh Bangura klar för Bursaspor

Mycket smart flytt av Teteh, lagom stor klubb där han kommer få speltid och chans att glänsa i en turkiskt topplag.
Källa?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td