Citat:
Ursprungligen postat av performance
Skit i bullshit-talkern, Fordie! Kör på så får vi se vart det bär av. 
|
Ville bara reda ut begreppen, han vet ju inte ens skillnad på aspie och adhd, så man måste ju förklara för dom mindre vetande.
Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario
Tycker TS ska ha stor eloge för att se sitt problem och ta det på denna nivå som han gör.
Sharps har några tusen medlemmar vad jag förstår, jag VET att inte många % är vinnande.
De flesta har det som ett litet nöje, alla nöjen kostar pengar och i mina ögon ligger hans nöje idag på rätt billig nivå...
Finns nog andra, tom här på forumet som har större spelproblem men fortsätter ändå, det hör till mänskligt beteende att förneka spelberoendet.
Vad jag kan se har han det på hobby nivå helt och hållet, men ändå spela seriöst, och framförallt kanske ventilera sitt spelade här.
Jag säger bara lycka till och hoppas du mår bra, det är det viktigaste!
God Jul!
|
Tack tack!
Ja, jag är nog inte vinnande heller, men sen står jag för det också. Hittils iår är jag dock +2000kr, vilket kan ses som ganska mycket eftersom min maxinsats är 50kr.
Ja, precis, spela är bara ett nöje för mig och jag registrerade mig här för att lära mig så mycket som möjligt om mitt nöje, för det är ju helt klart roligare när man vinner
Jag vet inte om jag är beroende, kanske är det så, inget jag förnekar om folk anser att det är så. Men om man jämför med förr då jag utan eftertanke slängde iväg 10 000kr med AQo så kanske det har blivit lite bättre då jag analyserar och kollar upp matcherna, tidigare matcher, statistik osv innan jag lägger min femtilapp. Och skulle det visa sig att jag blir vinnande kommer jag nog "anställa" någon som får hjälpa mig se till att det inte spinner iväg och blir för mycket pengar, för för mig personligen är det enklare att lägga $80 på en match på nätet än att ge 600kr till tjejen i kassan.
Kul att man blir uppskattad trots den bakgrund man har. Eloge till dig med som kan se ens brister och ändå önska en lycka till, inte alla som kan det utan gärna skriker "speltorsk! sluta spela innan du bor på gatan!"
God jul!
Citat:
Ursprungligen postat av eddieh
Jag vill iallafall önska dig Fordie lycka till,och välkommen till Sharps. 
|
Tackar tackar! Känner mig riktigt välkommen här och tror jag kommer stortrivas, speciellt efter att ha ryggat några rekningar och blivit miljonär
Citat:
Ursprungligen postat av bftrader
Lycka till!
Har dock svårt att tro att man kan bruka något man missbrukat tidigare.
|
Ja, jag har också svårt att tro det. Men för mig är poker och sportsbetting två helt skilda saker och jag har aldrig missbrukat sportsbetting då jag aldrig ansett att jag haft edge i det, i poker har jag ju iaf kunnat inbilla mig att jag har edge.
Tack till alla lyckönskningar och tack för att jag får vara en del av erat community, sällan man stöter på ett ställe där genom-snittet är såhär trevliga!
// Fordie