Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-09, 08:08   #4
sheriffen78

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Precis DrD, tur det är långt kvar till Måndag. Men vad jag har för mig är inte alls Skellefteås Open Stretch lika "gynnsam" som Åbys, har för mig att den är mycket kortare, så hästarna har inte alls samma chans att hinna förbi, då "halva" upploppet redan är kört när OS kommer.

Love Force var struken för sårskada. Kan ju betyda nästan vad som helst, antar att Noralf kommer säga att hästen ej behövde stå över särskilt mycket utan är i form.

Läste Akselis kommentarer på ATG, intressant både om Order By Koffe som jag redan var inne på, samt Womenizer i 6:e och Montana D.K i sista. Att Womenizer va ute mot de bästa i Finland den 17 juli hade jag missat, nu känns det ju som att Trustwothy måste garderas.

Legacy Kronos i 3:e har jag konstaterat att det nog blir omgångens spik, nu när man börjat vackla i 6:e. Är väl mycket att Åke har sån form på stallet och Lennartssons körhänder samt att motbud verkar verkligen saknas. Då det bara är Norrlandsmotstånd samt Jagger Brloine från egna stallet, så tror jag Lennartsson får styra och ställa hur han vill.
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat