Ja, som jag nämnt tidigare så är det måndagar, onsdagar och fredagar jag spelar, så jag var ner till ombudet idag och lyckan var total när jag såg att
POWERPLAY DRAGIT IGÅNG!!!
Ringde upp mina "källor" (vad ska jag kalla dom? Är ju mina släktingar, men jag ringer bara för att få info

) och bad om info om matcherna och dom garvade bara och sa "kör på experten eller köp en trisslott" och jag förstod efter att ha kollat matcherna.
Nåja, fick till ett spel utefter det lilla jag kunde analysera och mitt spel blev såhär:
Sen körde jag några vanliga spel, inget speciellt utan standardmatcher bara. Och jag kommer bara motivera mina spel då oddset ligger över 3. Men ni får gärna kommentera mina spel ändå!
Så, här kommer mina spel, citera helst inte spelen om ni citerar mig:
Ogiltigt spel-ID: 464202
Träningsmatcher brukar kunna gå hur som helst men jag tror spanien vinner här. Spanien har fem raka och tror detta blir sjätte raka. Dom vill visa att dom hör hemma på plats 1 i sin grupp. Ingenting står väl på spel i denna match (om jag inte missat något) så Spanien kommer bara vilja öka på sin ledning i målskillnad som just nu är 15-5.
1-3 eller 1-2 tror jag resultat blir.
Ogiltigt spel-ID: 464199
Ogiltigt spel-ID: 464197
Tycker 1.70 är ett överodds så det heter duga, eller så underskattar jag chile här. Men Frankrike borde ta hem detta utan något större motstånd.
Ogiltigt spel-ID: 464200
Kom ihåg att jag inte kan ett skit om fotboll, innan ni slår ner mig allt för mycket i mina motiveringar.
Här kommer mitt powerplayspel, verkligen mardrömsmatcher då det är nhl, elitserien, allsvenskan och fan nu finska ligan heter (hjärnsläpp) som gäller för min del. Har inte ens hört talas om vissa av lagen som spelar imorgon.

Orkar inte motivera mina spel, har mest chansat och mina källor hade som sagt inte mycket att komma med, så jag la bara 4st halvgarderingar sen får vi hoppas.
Jag tror dock stenhårt på FBK, även fast man inte ska spela med hjärtat.
Har ni något bättre tips på hur man kan lägga upp topptips, powerplay m.m i spreadsheetet så berätta gärna.
Här är morgondagens powerplay iaf.
Ogiltigt spel-ID: 464173
Sen har jag suttit i 45 minuter och filat på min signatur. Är perfektionist deluxe och även om ni inte bryr er om min signatur så anser jag att signaturen och avataren speglar av personen ganska mycket, så vad tycker ni om den? Svårt att få den clean och inte plottrig när man bara får använda fem rader.
Trevlig lilllördag på er!
// Fordie