Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-11, 08:25   #10
sheriffen78

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 4413
Standard

Nu börjar en del saker och ting klarna inför heglens 75:a.

Fortfarande tvekande i 1:a, prepare både på Kadetten & Love Force? Derbykval för båda i nästa start... Hmmm, Belgrado? 1,2,3 eller fler? Utgång på Kadett kanske?

I andra blir det nog utgång på Hallsta, vill verkligen gardera då jag inte tycker den är som bäst på kort. Myllarfaks b.f runt om för första gången? Smaskigt, Gunnar har ju ett grymt år. Blir nog b-hästar på 1,2,4,6

Spik Legacy Kronos, kan inte se hur den ska torska. Är väl 1 & 6 emot vid gardering

Omgångens nyckellopp tror jag avd 4 är, här gäller det att försöka gå kort, tror vinnaren finns bland 1,2,6 & 12 men 4 streck tror jag blir för dyrt på systemet. Får se hur man gör.

Order By Mackie ska tydligen vara Nurmos bästa chans, intressant! Tidiga tanken i veckan var att man skulle låsa på 1 & 3. Känns minst lika bra nu, är väl 9 & 12 som är motbuden, om dom kör ihjäl varann där framme, Big Challenger är ju bara 4%!

Womenizer, denna snackis, hur göra, Trustworthy gillar jag, lång vila dock sen senast. Otto vill inte vinna lopp, viker ju alltid ner sig som "klar". Mutola Bob från OS? Åkes 2 hästar? Utgång på 3 & 9?

Avslutningen och omgångens bästa lopp, här känns det vidöppet. Credit Tabac har jag jagat ett tag. kan Ove hitta till spets? Montana ståtar med fina segrar i finland, väger för lätt i Sverige? Åkes, Berghs & Lennartsson? Här blir det en dröse hästar!
sheriffen78 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat