Jag såg nu att dom gjort om nordicbets expressbetalning.
Jag kan gå in på banken med ett referensnummer och betala in vald summa och pengarna är på nordicbet innan jag ens hunnit hem.
Vilket innebär byebye svs och jag kommer bara köra powerplay och lite topp/eu/stryk där.
Skulle helst vilja ta bort alla mina spel, eftersom spelen jag gjort är inte några analytiskt korrekta spel utan det där "dagens trippel" och "huvuddraget" osv som sitter på väggen jag tagit, sen kanske nån enstaka match till.
Men men, dom får vara kvar, lika bra att börja med ett minus så har man svårare för att hävda sig senare.
Måtte powerplay gå in ikväll, jag vill inte ligga på röd roi.
[i]Nåja, det jag ville ha sagt är att nu kommer jag börja analysera spelen mycket mer, läsa på så mycket som möjligt, inte "bara" rygga någon so
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.