Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-16, 00:37   #71
Fordie

Fordies avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Om du nu känner att du har stenkoll på finska ligan,skippa allt annat skit och fokusera på det istället.Man behöver inte spela varje dag...
Grejen är den att den "koll" jag har är "aspiekoll". Dvs det är min asperger som ser mönstret på vilka som vinner mot vilka för att jag sett så jävla många hundra matcher visas på text-tv och då lär man sig.
Jag vet inte vilka spelare som är bra i lagen osv så skulle jag satsa stenhårt på det skulle det bli fel i början, trots att det hade blivit rätt om jag bara kört rent statistiskt.

Men i övrigt är jag inne på att köra så jag har stenkoll på en 4 olika "spel", allsvenskan+superettan (räknas som en) är så tajta så det är bra odds, sen sm-liiga och elitserien där jag har bra källor och sen speedway. Verkligen nöta nöta nöta. Men jag är dålig på namn, vilket jag misstänker är en dålig egenskap i spel. Nummer är jag en jävel på.

/Fordie

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat