Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-16, 23:51   #21
Boone
LL Cool J is hard as hell.

Boones avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 9728
Standard

Nu åkte mr 100% på en förlust i och med att Köpenhamn gjorde bort sig. Oj nu sa jag fel, han hade ju såklart blivit "Flashback"-raped av sin vän Örnen som skickade ut spelen och skrev exakt som honom så han är fortfarande 100%...

Citat:
Ursprungligen postat av 100%
Tråkigt att man skulle bli facerapad.
Polaren visste om hur stor min tråd hade blivit och när jag stod ute i köket så bestämde han sig för att smida ihop någon liten trollning emot er.

Tråkigt som sagt att Örnen ska bete sig så (tänker inte säga hans riktiga namn även om han kanske förtjänar det vid det här laget).

I allafall, nästa riktiga 100 % riskfria spel kommer under nattens gång och det är tennis som gäller.
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa och stay tuned!

Inatt vinner vi kovan.
Citat:
Ursprungligen postat av 100%
Tråkigt att bli facerapad.
Har dock bättre koll nu och blev faktiskt ruskigt förbannad på Örnen för det han gjorde.
Ni har nog dock förståelse och förstår att jag blev facerapad, det är ju en 100 % riskfria spel tråd och självfallet hade jag inte förlorat. Sen vad man tror eller inte är upp till var och en, men jag blev iallafall tyvärr facerapad.

Det riktiga femte 100 % riskfria spelet kommer dock här:

Federer, Roger - Del Potro, J

Federer vinner denna matchen enkelt och sedan fortsätter vi direkt med det sjätte 100 % riskfria spelet.

Ha en trevlig natt alla!
Örnen
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat